بهترین مبل برای جلوی تلویزیون کدام است؟

هیچ جام مقدسی برای چیدمان مبلمان وجود ندارد، به خصوص وقتی صحبت از فضایی منحصر به فرد مانند اتاق تلویزیون باشد. هر اتاق فرصت ها و محدودیت های خاص خود را دارد، با تیرها، پنجره ها و درها به عنوان خطوط شبکه ای عمل می کنند که باید در اطراف آنها کار کرد. با تنظیمات سفارشی، چیدمان مبلمان اولیه می تواند به صورت سفارشی برای فضاهای خاص مناسب باشد. بدون توجه به شکل و اندازه اتاق تلویزیون خود، برای الهام گرفتن از نحوه چیدمان مبلمان خود به این خانه ها نگاه کنید. از فضاهای جاکفشی گرفته تا اتاق‌های چند منظوره، این مناطق سرگرمی از نظر سبک و کاربرد بزرگ‌تر هستند.

طرح بندی باریک

برای یک اتاق جاکفشی که عرض آن کوتاه است، یک صندلی عاشقانه باریک یا یک مبل بلندتر که دیوار روبروی تلویزیون را می‌پوشاند، می‌تواند تجربه تماشای خوبی را ارائه دهد و در عین حال فضای سیال کافی را به سمت مرکز اتاق هدایت کند. آیتم هایی مانند میزها، آثار هنری و لامپ‌ها را می‌توان در امتداد یک دیوار چید تا از هر اینچ موجود حداکثر استفاده را ببرد. اگر فضا اجازه دهد، یک عثمانی مکمل می‌تواند به عنوان یک زیرپایی کافی و یک واحد ذخیره‌سازی مجلات، دفترچه‌های راهنما و کنترل‌های از راه دور، کلاه دوبل بزند.

گوشه ای مطابق با استاندارد

یک گوشه سرگرمی تبدیل به گوشه را می توان با عناصر سفارشی که هر ذره فضا را توجیه می کند نصب کرد. کاناپه ای که روبروی تلویزیون قرار می گیرد، می تواند یک پد راحت برای شب های فیلم ماراتن بسازد و صندلی اضافی به شکل یک تاقچه ای به شکل L شکل می تواند راه حل مناسبی برای مهمانان اضافی باشد.

نکته: با تهیه قطعاتی از مجموعه‌های مختلف، یک چرخش سرگرم‌کننده بر روی مبلمان خود ارائه دهید. با انتخاب یک صندلی کانونی شروع کنید و این کار را با کیسه‌های لوبیایی، پفک‌ها و کوسن‌های روی زمین دنبال کنید. گزینه‌های قابل حمل مانند این روشی عالی برای اضافه کردن صندلی به اتاق شما هستند، در حالی که به اتاق شما هوای مطبوع و غیر شلوغ می‌دهند.

مبلمان مناسب جلوی تلویزیون را بشناسید
مبلمان مناسب جلوی تلویزیون را بشناسید-مجله خبری بهیان

طرح بندی برش

یک ست مبل معمولی را می توان در یک اتاق عمیق به چند لایه تقسیم کرد. دو صندلی انفرادی در جلو قرار دهید و یک مبل در پشت اتاق نصب کنید. صندلی های خود را به گونه ای زاویه دهید که هر صندلی به تماشای تلویزیون دسترسی برابر داشته باشد.

چیدمان L شکل 

صندلی L شکل زمانی که اتاق تلویزیون شما دارای دو دیوار کاملا مجاور باشد، چیدمان مناسبی است. بگذارید فضای مرکز یک میز قهوه خوری یا یک عثمانی باشد. اگر اتاق تلویزیون شما به عنوان فضایی برای چیز دیگری نیز عمل می کند، بخش سرگرمی خود را با قرار دادن تلویزیون در یک سمت در راستای صندلی خود در یک سمت قرار دهید.

چیدمان U شکل

چیدمان مقطعی U شکل یک انتخاب محبوب برای اتاق های تلویزیون است، زیرا تقریباً همه زوایای نشستن به شما امکان دید بی بند و باری را می دهند. از طرف دیگر، یک فرمت معمولی 3+1+1 را می توان با یک تخت خواب یا کاناپه تکی جفت کرد تا یک چیدمان U شکل سفارشی و گسترده ایجاد شود.

چیدمان دو سطحی

نشیمنگاه دو سطحی متشکل از تکیه‌گاه‌های کف و مبل‌های سنگین این اطمینان را می‌دهد که در هر کجا که می‌توانید بنشینید، هیچ مانعی وجود ندارد.

طرفداران:

عمق و تنوع بصری را به اتاق اضافه می کند و چشم را به سمت عناصر در سطوح مختلف می کشاند

به دلیل چیدمان پراکنده، چندین صندلی را در خود جای می دهد

معایب:

می تواند سرمایه گذاری مالی قابل توجهی را به دنبال داشته باشد

نشیمن روی زمین

نشیمن های روی زمین می توانند با افزایش فاصله بین کف و سقف، فضا را بزرگتر نشان دهند. این نه تنها یک پیشنهاد مقرون به صرفه است، بلکه می تواند شخصیتی را به اتاق اضافه کند. رنگ های چشم نواز را برای یک حال و هوای کیچ انتخاب کنید یا برای جذابیت بیشتر به رنگ های خنثی پایبند باشید. پفک‌های کوتاه، مبل‌های تختخواب‌شو و تکیه‌گاه‌های زمین همگی گزینه‌های عالی برای نشیمن‌گاه هستند.

طرفداران:

مقرون به صرفه

حال و هوای آرامی را القا می کند

معایب:

یک تلویزیون خیلی پایین ممکن است زیبایی بصری فضا را تحت تأثیر قرار دهد

بهترین چیدمان اتاق نشیمن با تلویزیون

به صفحه ما خوش آمدید که بهترین چیدمان اتاق نشیمن با تلویزیون را به اشتراک می گذارد. برای چیدمان اتاق نشیمن از جمله قرار دادن تلویزیون خود در بالای شومینه، در گوشه ای یا ایجاد فضای مکالمه ایده بگیرید.

چیدمان اتاق نشیمن با تلویزیون و شومینه

اشتراک گذاری

چیدمان تلویزیون در اتاق نشیمن در میان بقیه مبلمان ممکن است کار بسیار بزرگی به نظر برسد. اگر بتوانید یک اتاق جداگانه برای تلویزیون خود اختصاص دهید و در عین حال فضایی برای نشستن در اطراف آن ایجاد کنید، بهترین کار را دارد. اما از آنجایی که بسیاری از افراد فضای لوکس را ندارند، اتاق نشیمن اغلب برای سرگرمی های تلویزیونی و نشستن دو برابر می شود.

قسمت اعظم اتاق نشیمن به جایی ختم می شود که مبلمان آن به سمت تلویزیون باشد. مهم نیست که چقدر تلاش می کنیم، تلویزیون اغلب تمایل دارد که جاذبه مرکزی باشد، در حالی که همه چیز فقط در اطراف آن چیده شده است. اما اگر مشتاقانه منتظر چیدمان اتاق نشیمن خود هستید تا تلویزیون بر همه چیز در اتاق نشیمن تسلط پیدا نکند، این مطلب را به موقع می خوانید.

برای پیدا کردن روشی با طراوت برای چیدمان تلویزیون خود با مبلمان اتاق نشیمن به ادامه مطلب بروید. برای دیدن ایده های بیشتر برای تزیین اطراف تلویزیون به این صفحه مراجعه کنید.

درست است! برای اینکه چیدمان اتاق نشیمن شما متفاوت باشد، اولین راه برای چیدمان تلویزیون، قرار دادن آن در گوشه ای است. در حالی که رایج ترین روش قرار دادن تلویزیون روی بزرگترین دیوار است، به طوری که می توانید بنشینید و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید، قرار دادن آن در گوشه ای بلافاصله باعث می شود اتاق نشیمن شما چندان تلویزیونی نباشد. در حالی که گوشه می تواند توسط تلویزیون اشغال شود، آثار هنری را روی دیوار مجاور با مبل درست روبروی آن آویزان کنید. این تنظیم تضمین می کند که معمولاً تلویزیون تماشا می کنید و در عین حال حضور تلویزیون را کاهش می دهد.

در این مثال می توانید یک اتاق نشیمن با قرار دادن گوشه تلویزیون را با استفاده از یک مرکز سرگرمی به جای استفاده از پایه دیواری ببینید.

برای ایجاد یک چیدمان اتاق نشیمن دو منظوره برای تماشای تلویزیون و همچنین معاشرت، ایجاد یک منطقه رسانه ای گوشه ای را در نظر بگیرید. این اتاق نشیمن دارای یک تلویزیون گوشه ای است که در بالای یک کابینت رسانه ای قرار گرفته است که تاکید محکمی بر روی شومینه زیبا دارد.

چه چیزی می تواند بیشتر از یک تلویزیون در اتاق نشیمن شما جلب توجه کند؟ خواه یک دیوار بافت دار یا هر عنصر تزئینی دیگری باشد، تلویزیونی که در میان چیزی که توجه بیشتری را به خود جلب می کند، اتاق نشیمن شما را متمایز می کند. به عنوان مثال، یک شومینه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای گرم کردن اتاق نشیمن شما باشد، بلکه می‌تواند چیزهای معمولی و مکالمه‌ای را نیز حفظ کند. کاناپه خود را رو به شومینه قرار دهید، در حالی که تلویزیون را می توان بالای آن نصب کرد و نتایج عالی را به همراه داشت.

ین اتاق نشیمن زیبا دارای یک کابینت توکار بزرگ است که یک تلویزیون بزرگ را در خود جای می دهد که مبلمان در اطراف آن به عنوان نقطه کانونی قرار گرفته است. این تنظیمات برای کسانی که می توانند اتاقی را صرفاً برای تماشای تلویزیون تعیین کنند ایده آل است. یک تلویزیون با موقعیت پایین برای تماشای سطح چشم عالی است و کابینت تعبیه شده کمک می کند سبکی سفارشی به فضا بیاورد.

برای خانه‌هایی که فضای بسیار بیشتری دارند، اتاق نشیمن را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که شیک و لوکس به نظر برسد. ست مبل خود را در حالی که فضای کافی بین آن و دیواری که تلویزیون روی آن نصب شده است، بچینید. این چیدمان فضای بسیار زیادی را برای جابجایی ایجاد می کند و همچنین فضایی دور از تلویزیون ایجاد می کند.

اتاق نشیمن مکانی راحت برای نشستن و صحبت با خانواده و دوستانتان است. اما وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون چنان به بخش برجسته ای از زندگی ما تبدیل می شوند که اتاق نشیمن در نهایت جذابیت خود را از دست می دهد. اگر مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی سریع چیدمان اتاق نشیمن خود هستید، ایجاد یک مکان مکالمه دنج با مبلمان خود راه حلی است.

در حالی که تلویزیون را می توان روی دیوار نصب کرد، اطمینان حاصل کنید که مبل و میز قهوه شما رو به روی آن قرار دارند. صندلی های تاکیدی را درست زیر تلویزیون رو به داخل و به سمت مبل قرار دهید. این چیدمان برای همه کسانی که می خواهند یک اتاق نشیمن آرامش بخش ایجاد کنند که تلویزیون به عنوان نقطه کانونی اصلی آن نباشد عالی است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *