وسایل و مبلمانی که برای تجهیز یک خانه به آن نیاز دارید

یک تخت خوب

تخت خواب خوب یعنی خواب خوب شبانه که بعد از حرکت ضروری است. اگر شما به خوبی استراحت کرده باشید و هیچ درد یا درد ناشی از تشک توده‌ای نداشته باشید، به این معنی است که می‌توانید با بقیه کارهای باز کردن بسته‌بندی و هر کاری که در فهرست کارهایتان دارید، مقابله کنید. هنگام جابجایی نیازی به قاب تخت خواب رویایی خود یا تخت خواب عالی ندارید، اما یک تخت ضروری است. بقیه دکورها با گذشت زمان به دست می آیند، زیرا شما متوجه می شوید که چگونه فضا برای شما بهترین کار را دارد.

صندلی دسته دار

لازم نیست تودوزی عالی داشته باشد، ممکن است زشت ترین چیز در جهان باشد. اما داشتن یک صندلی راحتی می‌توانید یک پتو را روی آن بیندازید و از آن برای لذت بردن از چای استفاده کنید، یک کتاب خوب یا خوش‌آمدگویی به مهمانان همیشه یک آیتم خوب است. امتیاز این است که یک صندلی راحتی بسته به نیاز شما می تواند در خانه یا آپارتمان حرکت کند. این می تواند یک صندلی در اتاق نشیمن اضافه کند یا یک مکان خوب برای خواندن کتاب در اتاق خواب شما باشد. صندلی های راحتی ضروری و پر از امکانات هستند.

چند چراغ خوب

آنها ممکن است برای فضاهایی که به آنها نیاز دارید (روی میز، میز، کنار تخت و غیره) نورهای “کامل” نباشند، اما برخی از چراغ ها بهتر از بدون نور هستند. داشتن چند عدد لامپ رومیزی و شاید یک چراغ کف برای ساختن هر خانه ای ضروری است. یک توقف سریع در مرکز استفاده مجدد محلی شما باید چند مورد مناسب را به همراه داشته باشد تا زمانی که دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستید بیابید.

نوعی میز ناهار خوری

درست مانند چراغ ها، هر میز قدیمی تا زمانی که بتوانید به راحتی روی آن بنشینید (با پاهایتان زیر آن) کار می کند. شما به چیزی نیاز دارید که بتوانید از آن به عنوان میز ناهارخوری یا میز (یا هر دو!) استفاده کنید. بازگرداندن یک میز قدیمی از والدین خود یا چیزی که در یک گاراژ می‌خرید، راهی عالی برای انجام کار است تا اینکه در نهایت روی میز و میز ناهارخوری مورد نیاز خود سرمایه‌گذاری کنید.

صندلی های غذاخوری کاربردی

چند صندلی، صندلی های چوبی قدیمی که با رنگ های روشن رنگ آمیزی کرده اید، یا صندلی های تاشو ساده برای غذا خوردن پشت میز و کار پشت میز مفید هستند. مجموعه ای سرگرم کننده از صندلی های تصادفی را می توان به طرق مختلف در سراسر خانه استفاده کرد و در صورت نیاز برای یک مهمانی شام بزرگتر در حالت آماده باش هستند.

یک مبل با کیفیت

یک مبل ضروری است، بله، اما اگر هنوز مبل ندارید، ارزش صبر کردن دارد. مگر اینکه دست دومی پیدا کنید یا دست دومی برای دزدی پیدا کنید. شما می خواهید پول های خود را برای یک مبل با کیفیت پس انداز کنید. یک مبل با کیفیت سرمایه گذاری در هر خانه ای است، چه در حال اقامت و چه در حال حرکت باشید. یک مبل با کیفیت ارزش دارد که شش تا هشت هفته منتظر بمانید تا به صورت محلی ساخته شود، با استفاده از پارچه ای که به طور خاص برای نیازهای سبک زندگی خود انتخاب کرده اید، با ابعادی که فضای شما نیاز دارد. بنابراین، بله، یک مبل برای خانه جدید شما ضروری است – یک مبل با کیفیت ارزش صبر کردن را دارد.

مهمترین لوازم خانگی که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید

در دنیای شلوغ امروز، وقت شما گرانبهاست و باید در آن صرفه جویی شود. لوازم خانگی عمده ای وجود دارند که باید در مورد آنها سرمایه گذاری کنید زیرا آنها در زمان صرفه جویی می کنند. آنها می توانند شما را از انجام کارهای بیهوده خانه مانند شستن ظرف ها و پاک کردن لکه های لباس های کثیف نجات دهند. دقایق گرانبهایی که صرف پر کردن سینی‌های یخ، آویزان کردن لباس‌ها بر روی خطوط و تمام موارد دیگر می‌کنید، به ساعات معقولی اضافه می‌شود که نمی‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید. از طرف دیگر، اگر به تنهایی اجازه دهید وسایل ضروری کار را برای شما انجام دهند، فرصتی دارید که عاقلانه‌تر سرمایه‌گذاری کنید، فضای خود را داشته باشید و صاحب خانه رویایی خود شوید!

در این مواقع بدون استفاده از لوازم خانگی نمی توان زندگی عادی داشت. این وسایل به شما کمک می کنند کارهای خانه را به راحتی انجام دهید، در نتیجه زمان بیشتری برای شما می خرند! همچنین استفاده از لوازم خانگی استرس را در برنامه روزانه شما به حداقل می رساند. این مقاله مهم ترین لوازم خانگی را که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید، نشان می دهد.

ماشین ظرفشویی

بدون شک ماشین ظرفشویی از طرق مختلف نجات دهنده است زیرا این دستگاه به شما کمک می کند ظروف، قابلمه، کارد و چنگال و سایر ظروف آشپزخانه مناسب ماشین ظرفشویی خود را بشویید.

ماشین ظرفشویی در زمان صرفه جویی می کند و همچنین کاربر پسند است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماشین ظرفشویی را با ظروف پر کنید، مواد شوینده مناسب را اضافه کنید، آن را روشن کنید و به این دستگاه فوق العاده اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد. از این رو، ماشین ظرفشویی یکی از لوازم ضروری است که باید روی آن سرمایه گذاری کنید.

مایکروویو

مایکروویو نیز یک وسیله ضروری مورد نیاز خانه شما است. اجاق های مایکروفر به طور قابل توجهی یکی از رایج ترین وسایلی هستند که در بسیاری از خانه ها یافت می شوند. اما جوانان و افراد مسن از مایکروویو برای گرم کردن مجدد وعده های غذایی خود یا پخت سریعتر غذا استفاده می کنند.

با این حال، مایکروویوها فراتر از استفاده از غذاهای گرم کننده رفته اند. آنها تبدیل به یک وسیله ضروری شده اند که در هر خانه دیده می شود. برخی از جدیدترین ویژگی‌ها مانند ویژگی همرفت، فرها را وسیع‌تر کرده است، در حالی که برخی دیگر مانند سریع‌پز زمان پخت عادی را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند.

کولر گازی

تهویه مطبوع در خانه فواید مختلفی برای سلامتی و زندگی دارد. یک تهویه مطبوع اسپلیت عالی هوای شما را فیلتر می کند و دمای اتاق مناسبی برای خانه شما ایجاد می کند. اگر به کیفیت هوا اهمیت می دهید و مستعد ابتلا به آلرژی هستید، سرمایه گذاری عالی است.

جاروبرقی

نظافت خانگی بدون جاروبرقی ممکن است خسته کننده و خسته کننده به نظر برسد. داشتن این وسیله در خانه، حتی در دفتر کار و مکان های مختلف دیگری که قرار است به دلیل مزایای فراوانش روزانه تمیز شوند، ضروری است.

خواه قصد دارید فرش خود را گردگیری کنید یا گوشه هایی از خانه خود را تمیز کنید، کار با کمک جاروبرقی راحت تر و سریعتر انجام می شود.

قهوه ساز

برای افرادی که قهوه دوست دارند که چندین قابلمه را در روز تمام می کنند، این دستگاه برای آنها مناسب است. وجود این وسیله به دلیل مزایایی که دارد در خانه ضروری است. با استفاده از این دستگاه، تنظیمات مختلف می‌تواند تعداد فنجان‌ها و ظرفیت دم کردن، آسیاب لوبیا و زمان‌سنج را تنظیم کند تا قابلمه صبحگاهی شما را تنظیم کرده و در صورت آماده شدن ذخیره کنید. با قهوه ساز هر روز صبح وقت خوبی داشته باشید و از فنجان قهوه داغ و خوشمزه خود لذت ببرید.

اتو بخار و پارچه

اتو یا بخارشوی پارچه ای باعث می شود که هر روز باهوش و بهترین به نظر برسید. به همین دلیل است که یک وسیله ضروری است که باید با تهیه آن برای خانه خود روی آن سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، در مواقع خاص، حتی لباس‌های غیررسمی و روزمره، داشتن اتو در دسترس ضروری است.

هود آشپزخانه

اگر می خواهید مطمئن شوید که در حین پخت و پز خانه شما را آزار نمی دهد، این وسیله ضروری است. هودهای طیف وسیعی از آشپزخانه در بازار موجود است، بنابراین باید تحقیقات کاملی انجام دهید تا بهترین استفاده را از هود آشپزخانه برای خانه خود داشته باشید.

یخچال

چه به آن علاقه داشته باشید چه نباشید، این وسیله یکی از وسایلی است که نمی توانید بدون آن در خانه انجام دهید. با گذشت زمان، یخچال از طراحی استاندارد ارتقا یافته است. همه تقریباً یخچال یکسانی را در بازار وسیعی از سبک‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها، انواع مختلف داشتند، همه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند مانیتور تلویزیون متصل به درها و برخی ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگر.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی در بین سایر لوازم خانگی قابل اعتمادترین است. از نظر دوام، جایگزین تمام وسایلی است که در خانه های مدرن استفاده می شود. آخرین ماشین لباسشویی به دلیل حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری در صورت استفاده صحیح از آن می تواند به عنوان یک وسیله نگهداری صفر در نظر گرفته شود.

با گفتن همه اینها، باید متوجه شوید که این لوازم ارزش سرمایه گذاری را دارند و خود را از استرس کارهای خانه نجات دهید. به طور واضح، اکثر مردم ممکن است حداقل نیمی از لوازم ذکر شده در بالا را داشته باشند، اما در غیر این صورت، برای تهیه آنها تلاش کنید. این روزگار مدرن است و باید از وسایل مدرنی استفاده کرد که استرس را به حداقل برسانند. سرمایه گذاری در لوازم خانگی؛ آنها ارزش آن را دارند

یک میز قهوه

شما به مکانی برای گذاشتن فنجان چای خود نیاز دارید، به جایی نیاز دارید که پاهای خود را در طول یک جلسه تماشای پرخوری نتفلیکس استراحت دهید، و نیازی به تجمل نیست. میز قهوه یک آیتم عالی برای یافتن محلی در فروشگاه های دست دوم یا گاراژ فروشی است. به آنها یک لایه رنگ بدبوی تازه بدهید و پاها را تغییر دهید تا قد را اضافه یا حذف کنید. این یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن شخصیت و عملکرد به فضای جدید شما بدون شکستن بانک است.

یک کمد

یک فضای تمیز و منظم بلافاصله احساس خوشایندتری می کند و این همان کاری است که یک کمد برای اتاق خواب و هر تعداد مکان دیگر انجام می دهد. وقتی به اولین آپارتمانم نقل مکان کردم، کمد دوران کودکی ام را برداشتم. همین کمد اکنون به نگهداری کتانی در اتاق مهمان کمک می کند و به رنگ سفید گچی زیبا رنگ آمیزی شده است. وقتی نوبت به کمدها می‌رسد، می‌توان از آن‌ها به روش‌های مختلفی استفاده کرد – برای لباس، برای ملحفه، برای لوازم در سوله یا اتاق کار. شما همیشه می توانید از یکی استفاده کنید – و در انتقال به خانه جدید، آنها ضروری هستند.

قفسه بندی

یک قفسه کتاب، یک واحد قفسه بندی و یک اسلحه خانه، همه دارایی بزرگی هستند که هنگام نقل مکان به خانه اول خود دارید. شما به فضایی برای نمایش و ذخیره برخی از چیزهای مورد علاقه خود مانند عکس ها، کتاب ها و لوازم دکوری نیاز دارید.

یک فرش مساحتی

هیچ چیز فضایی را گرم نمی کند و آن را مانند یک قالیچه دور هم جمع می کند. یک فرش بزرگ می تواند یک اتاق را لنگر بیاندازد و به کف سرد کمک می کند تا گرم شود و بلافاصله باعث می شود کمی بیشتر بمانید. یکی از رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا به شما شادی بخشد و دکوراسیون شما را شاداب کند، به خصوص اگر اجاره ای است که نمی توانید رنگ دیوارها را تغییر دهید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *