دکوراسیونمبلمان

فنگ شویی مبل، قوانین فنگ شویی در چیدمان مبل!

فنگ شویی یک تمرین بسیار عمیق و پیچیده است، اما می توانید از اصول فنگ شویی به روش های بسیار ساده نیز استفاده کنید. یک راه آسان برای شروع بازی با فنگ شویی این است که در نظر بگیرید چگونه مبلمان را در خانه خود قرار دهید. در حالی که در فنگ شویی چیزهای بیشتری از قرار دادن مبلمان وجود دارد، این یکی از روش هایی است که تمرین کنندگان فنگ شویی برای تنظیم چی (انرژی) در یک فضا استفاده می کنند.

فنگ شویی مبلمان
فنگ شویی مبلمان-مجله بهیان

چرا قرار دادن مبلمان در فنگ شویی مهم است؟

در فنگ شویی، ما به چگونگی جریان انرژی در خانه نگاه می کنیم. ما تنظیماتی را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که چی یا انرژی نیروی حیات به گونه ای جریان دارد که ساکنان خانه را پرورش داده و از آنها حمایت کند. قرار دادن مبلمان یکی از عواملی است که می تواند بر جریان چی تأثیر بگذارد. احتمالاً متوجه شده اید که چیدمان مبلمان در یک اتاق می تواند بر احساس شما تأثیر بگذارد، خواه فضای خود شما باشد یا فضایی که در حال بازدید از آن هستید. تصور کنید وارد اتاقی می شوید که چیدمان آن باز و جادار است، جایی که می توانید به راحتی در آنجا حرکت کنید. سپس در مورد همان اتاق فکر کنید که به گونه ای چیده شده است که باید میزها و صندلی ها را فشار دهید تا فقط به طرف دیگر فضا برسید. این دو چیدمان متفاوت تاثیر زیادی بر احساس اتاق و نحوه حرکت انرژی در فضا دارند. اگر شما یا مهمانانتان در مسیریابی در قسمت خاصی از خانه مشکل دارید، جریان انرژی نیز به سختی انجام می شود.

 

چگونه قرار دادن مبل بر iq شما تأثیر می گذارد

در فنگ شویی، مبلمان خاصی وجود دارد که توجه به آنها اهمیت ویژه ای دارد. تخت شما یکی از آنهاست زیرا نشان دهنده شماست و شما زمان زیادی را در رختخواب می گذرانید. اجاق گاز یکی دیگر از موارد مهم است زیرا نشان دهنده توانایی شما برای تغذیه خود و همچنین ظرفیت شما برای دعوت ثروت و رفاه به زندگی شما است.

در حالی که مبل به اندازه این موارد دیگر مرکزی نیست، هنوز نقش مهمی در خانه دارد. مبل شما نمادی از جایی است که خانواده شما با هم در تعامل و استراحت هستند. داشتن یک مبل در موقعیت ایده آل تر، وقت بیشتری را برای خانواده به همراه دارد. همچنین باعث می شود انرژی خانواده شما بهتر جریان یابد و هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کند.

 

پنجره در فنگ شویی چه چیزی را نشان می دهد؟

از دیدگاه فنگ شویی، پنجره های شما نمایانگر چشمان شما و توانایی شما برای دیدن واضح است. برای اینکه موقعیت های زندگی خود را دقیق ببینید، داشتن پنجره های تمیز و بدون مانع مهم است. پنجره ها نیز به صورت نمادین و پرانرژی به هر کودکی در خانه متصل می شوند. پنجره هایی که به خوبی نگهداری می شوند می توانند نشان دهنده کودکانی باشند که می توانند خود را بیان کنند و از صدای خود به وضوح استفاده کنند.

مبلمان کنار پنجره
مبلمان کنار پنجره-مجله بهیان

چرا مبل جلوی پنجره می تواند مشکل ساز باشد؟

در فنگ شویی، اگر کل پنجره مسدود باشد، مبل جلوی پنجره می تواند چالش هایی را ایجاد کند. به یاد داشته باشید، پنجره های شما نمایانگر چشمان شما و همچنین صدای هر کودکی در خانه شما هستند، بنابراین می خواهید از ایجاد هر گونه مانعی در اینجا جلوگیری کنید. اگر پنجره شما به طور کامل یا تا حدی توسط مبل پوشانده شده است، این می تواند به این معنی باشد که شما چیزها را به وضوح نمی بینید یا فرزندان شما قادر به بیان کامل خود نیستند.

اگر تنها جایی که در خانه شما برای یک مبل قرار دارد، جلوی پنجره است، بهتر است مبل با مشخصات پایین تری انتخاب کنید که به اندازه زیادی پنجره را مسدود نکند. مطمئن شوید که پنجره به طور کامل پوشانده نشده است و همچنان می توانید برای باز و بسته کردن پنجره به آن دسترسی داشته باشید.

 

موقعیت هایی که هنگام قرار دادن مبل خود باید از آن اجتناب کنید

بهتر است از قرار دادن مبل به گونه ای خودداری کنید که به طور کامل پنجره را مسدود کند یا از باز شدن آن جلوگیری کند. اگر می توانید، مبل یا موقعیتی برای مبل خود پیدا کنید که همچنان به شما امکان می دهد از طریق پنجره ببینید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین باید از قرار دادن مبل در جلوی قسمت های قابل اجرا درهای شیشه ای کشویی خودداری کنید. درها به چی اجازه ورود به یک فضا را می دهند و همچنین صدای افراد ساکن در خانه را نشان می دهند. مهم است که در صورت امکان، درب را مسدود نکنید، بنابراین سعی کنید مبل یا سایر قطعات بزرگ مبلمان را جلوی قسمت متحرک در کشویی قرار ندهید.

قوانین فنگ شویی راجع به چیدمان مبل
قوانین فنگ شویی راجع به چیدمان مبل-مجله بهیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا