بدون این وسیله دکور نشیمن شما ناقص است!

انتخاب اصولی وسایل در دکوراسیون خانه بسیار مهم است چرا که در صورت انتخاب اشتباه، وسایل اطراف ما فرکانسی تولید می‌کنند که باعث انرژی منفی در خانه می‌شود.

انواع میز جلو مبلی مدرن و باکیفیت
انواع میز جلو مبلی مدرن و باکیفیت

با در نظر گرفتن این موضوع که نشیمن مهم‌ترین قسمت خانه است و بیشترین رفت ‎‌و‌ آمدها در این قسمت انجام می‌شود، چیدمان پذیرایی و انتخاب صحیح لوازم آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مبلمان در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی دارند به همین دلیل انتخاب آن باتوجه به سبک دکوراسیون خانه بسیار مهم است. برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و جدید نیاز نیست که کلی هزینه کنید و مبلمان جدید بخرید؛ در بسیاری از موارد شما می‌توانید با انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب، نشیمن خود را زمین تا آسمان تغییر دهید. امروزه میزهای جلو مبلی در انواع مختلفی در بازار موجود است که انتخاب را برای ما سخت می‌کند. درصورتی که قصد خرید میز جلومبلی جدید را دارید، تا پایان این مطلب با مجله بهیان همراه باشید.

میز جلو مبلی کامل کننده دکوراسیون شما
میز جلو مبلی کامل کننده دکوراسیون شما

نکات مهم هنگام خرید میز جلو مبلی

  • انتخاب سبک مناسب، اولین نکته‌ای است که هنگام خرید میز جلو مبلی باید به آن توجه داشت. سبک انتخابی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر زیبایی با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد.
  • دومین نکته‌ای که بعد از انتخاب سبک باید در نظر گرفت، انتخاب شکل میز است. بطور کلی میزهای موجود در بازار به ۵ دسته مربعی، مستطیلی، بیضی، دایره ای و  فانتزی تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به سبک مبلمان و دکوراسیون خانه، یک مورد را انتخاب کنید.
  • سومین نکته در انتخاب میز جلو مبلی مناسب، اندازه آن است. در این مرحله شما باید باتوجه به فضای خانه، اقدام به خرید کنید. توجه  داشته باشید که ارتفاع میز جلو مبلی استاندارد باید 40 تا 50 سانتی‌متر باشد.
  • امروزه میزهای جلو مبلی از جنس‌های گوناگونی مانند شیشه، فلز، چوب و ام دی اف ساخته می‌شوند که شما می‌توانید باتوجه به سازگاری مبلتان یک مورد را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت میز جلو مبلی چوبی و شیشه‌ای بسیار مناسب‌تر از مدل‌های دیگر است.

 کاربرد میز جلو مبلی

اگر می‌خواهید حسی خوشایند در منزل شما جاری شود، استفاده از یک میز جلو مبلی جدید و شیک لازم است. ممکن است برای شما این سوال به وجود آید که کاربرد میز جلو مبلی چیست؟ مهم‌ترین کاربرد میز جلو مبلی، روح دادن به سالن پذیرایی است؛ اما علاوه در کنار آن شما می‌توانید برای قرار دادن وسایل پذیرایی از آن استفاده کنید.

مدل‌های مختلف میز جلو مبلی

باتوجه به مدل‌های گوناگون میز جلو مبلی در بازار، برای اینکه بدانید کدام مدل میز جلو مبل مناسب خانه شما است و انتخاب برای شما راحت‌تر شود در ادامه، به برسی هریک از آن‌ها پرداخته‌ایم.

انواع میز جلو مبلی زیبا و مدرن
انواع میز جلو مبلی زیبا و مدرن

میز جلو مبلی گرد

اگر به سبک‌های ساده و مینیمال علاقه دارید و متراژ خانه شما بالا است، میزهای جلو مبلی گرد را انتخاب کنید چرا که فضای بیشتری از پذیرایی را اشغال می‌کنند.

 میز جلو مبلی بیضی شکل

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سبک‌های بسیار شلوغ و خیلی ساده علاقه‌ای ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میزهای بیضی شکل استفاده کنید که هم سادگی میز گرد و هم کلاسیک بودن میز مستطیلی را دارد. از آن مهم‌تر اگر خانه شما کوچک است حتما از میز جلو مبلی بیضی استفاده کنید؛ زیرا گوشه‌های منحنی آن کمی حالت جمع و جور به منزلتان داده و فضا را کمتر اشغال می‌کند.

جدیدترین مدل میز جلو مبلی
جدیدترین مدل میز جلو مبلی

میز جلو مبلی مربع

بسیاری از افراد هنگام خرید، دچار تردید می‌شوند که میز جلو مبلی مربع یا مستطیل کدام یک بهتر است؟ اصولا میز جلو مبل مربع باب سلیقه همه افراد نیست، زیرا کمی حالت فانتزی به خانه می‌دهد و نسبت به میز جلو مبلی مستطیل فضای بیشتری اشغال می‌کند. اگر خانه شما به اندازه کافی فضا دارد، با انتخاب این میز دکوراسیون خاصی را به خانه خود دهید.

 میز جلومبلی مستطیل شکل

میز مستطیل به دلیل هماهنگ بودن با تمامی سبک‌ها، مورد توجه افراد بسیاری قرار می‌گیرد. این مدل بهترین میز جلو مبلی به شمار می‌آید چرا که برای هر متراژ خانه‌ای مناسب است.

چه مدل میز جلو مبلی برای مبل چستر مناسب است؟

برای مبلمان‌های چستر می‌توان از هر سبک میزی استفاده کرد؛ اما میزهای استیل طلایی در کنار این مبلمان‌ها، فضای چشم‌گیری را ایجاد می‌کنند.

منبع:https://delta.ir

 

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *