شرایط سخت پرداخت وام به بازنشستگان/ حقوق ۱۵ میلیونی چه کسی را ثروتمند می کند؟

یک انتقاد به شرایط پرداخت وام به بازنشستگان/ آیا بازنشسته‌ای که ۱۵ میلیون حقوق می‌گیرد ثروتمند است؟

یک انتقاد به شرایط پرداخت وام به بازنشستگان/ آیا بازنشسته‌ای که ۱۵ میلیون حقوق می‌گیرد ثروتمند است؟

ثبت نام دور دوم وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان کارگری از ۲۱ مردادماه آغاز شده است؛ شرایط دریافت وام با دوره قبل کمی تفاوت دارد؛ سیداحمد حسینی (بازنشسته کارگری اهواز) در این رابطه می‌گوید: به نظر می‌رسد همیشه به دنبال سنگ‌اندازی مقابل پای بازنشستگان هستند.

او می‌گوید: در این دوره، شرط داشتن دو فرزند تحت تکفل را برداشته‌اند اما شرط جدیدِ سقف حقوق اضافه شده است؛ به بازنشسته‌ای که بیش از ۱۵ میلیون تومان حقوق بگیرد، وام تعلق نمی‌گیرد!

به گفته حسینی، پانزده میلیون، نصف خط فقر و به اندازه‌ی اجاره خانه است؛ آیا بازنشسته‌ای که ۱۵ میلیون حقوق ماهانه دارد، ثروتمند و بی‌نیاز است؟

این بازنشسته می گوید: من ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی تخصصی دارم و بیشتر از حداقل‌بگیران حق بیمه به سازمان پرداخته‌ام؛ عدالت اقتضا می‌کند در زمان بازنشستگی به نسبت پرداخت بیشتری که داشته‌ام، بیشتر از مزایا و امکانات رفاهی بهره‌مند شوم نه اینکه بگویند وام هم به شما تعلق نمی‌گیرد!

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *