5 گام تا خرید مبلمان برای منزل و محل کار

فرقی نمی‌کند که به‌تازگی به یک مکان جدید نقل‌مکان کرده باشید و یا اینکه در همان مکانی که هستید از دکوراسیون قدیمی محل کار یا منزل خود خسته شده باشید، خرید مبلمان برای منزل و محل کار می‌تواند یک‌چشم انداز هیجان‌انگیز جدید برای شما و محیطی که در آن زندگی یا کار می‌کنید ایجاد کند و می‌تواند به‌طور کامل ظاهر فضا را برای شما تغییر دهد.بااین‌حال استراتژی‌ها و راهکارهای زیادی در خرید مبلمان وجود دارد که فراتر از آن چیزی است که شما به آن می‌اندیشید، پیش‌ازاین که به فروشگاه‌های مبلمان سر بزنید و شروع به خرید مبلمان برای منزل و محل کار خود کنید بایستی به چند نکته مهم و کلیدی توجه کنید. ما اینجا با شما هستیم تا بهترین راهنمایی‌ها را برای خرید بهترین مبلمان که مناسب منزل و محل کار شماست برای شما داشته باشیم تا به بهترین انتخاب دست پیدا کنید.

آنچه در ادامه میخوانید:

انتخاب مبلمان مناسب

گام 1-فضا را اندازه بگیرید.

برای اندازه‌گیری محیطی که قرار است مبلمان در آن جای بگیرد بهتر است از سمت راست آغاز کنید. با اندازه‌گیری دقیق اتاق خود می‌توانید به بهترین نتیجه ایده آلی که به دنبالش هستید دست پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید شما می‌توانید چشم‌بسته خرید مناسبی داشته باشید بااین‌حال ممکن است این اقدام شما درنهایت به یک اشتباه بزرگ در خرید شما منجر شود و خرید مبلمان برای منزل و محل کار توسط شما دارای ابعادی بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد. به همین دلیل است که شما باید اقدام به اندازه‌گیری درست نمایید و مبلمان با اندازه‌ی مشابه فضای خود را خریداری نمایید. با این کار بیشتر می‌توانید در جستجوی خود متمرکز شوید و احتمال کمتری برای خرید چیزی که واقعاً برای محیط شما کارساز نخواهد بود را خواهید داشت. پس بهتر است در این حیطه خاص ریسک‌پذیری را کنار نهاده و با واقعیت‌ها کنار بیایید و توجه کنید که در یک فضای دوم‌تری هیچ‌گاه مبلمان ده متری جای نخواهد گرفت. هرچقدر هم که مبلمان موردنظر شما زیبا باشد بازهم ممکن است با فضای کمی که شما قرار است مبلمان را در آن جای دهید همخوانی نداشته باشد.

گام 2-سبکی که به دنبالش هستید را پیدا کنید

در سال‌های اخیر، سبک‌های زیادی از نحوه‌ی چیدمان اسباب و اثاثیه بیش از هر زمان دیگری در دسترس بوده‌اند برای این منظور کافی است اندکی در سطح اینترنت یا سطح بازار جستجو نمایید و نگاه کنید که چه گزینه‌هایی برای خرید مبلمان برای منزل و محل کار وجود دارد. چه به دنبال چیزی مدرن، سنتی، عتیقه و یا منحصربه‌فرد هستید، صد در صد الگوهای زیادی در بازار برای شما وجود خواهد داشت. بااین‌حال، زمانی که خرید می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید از طریق یک فروشنده حرفه‌ای برای خرید چیزی خارج از سبک معمولی که در ذهن دارید دیدگاه شما به‌راحتی تغییر نماید؛ بنابراین، با نگاهی خاص و البته دیدی باز به خرید مبلمان برای منزل و محل کار بروید. با این نگاه شما قادر خواهید بود که به‌راحتی کاری را که در ذهن دارید انجام دهید و بهترین خرید ممکن را به‌سادگی هر چه تمام‌تر انجام دهید.

گام 3- روی رنگ خاصی متمرکز شوید

اگرچه رنگ‌های روشن و الگوهای سرگرم‌کننده ممکن است در تئوری برای محیط شما عالی به نظر برسند، اما شما باید به دنبال رنگ‌ها و الگوهایی باشید که آزمون زمان را به‌درستی تحمل می‌کنند. زمانی که در بازار مبلمان برای خرید مبلمان برای منزل و محل کار هستید، به دنبال آیتم‌هایی بگردید که تا چند سال آینده دوام خواهند آورد و به تعویض به‌خصوص بارنگ خاصی نیاز نداشته باشید. یک الگو انتخاب کنید که خیلی تطابق ویژه‌ای با اسباب منزلتان نداشته باشد و سپس یک طرح یکرنگی یا طرح دورنگی و یا الگویی که از آن لذت می‌برید را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، شما شانس بیشتری برای انتخاب گزینه‌ای مناسب برای منزلتان خواهید داشت و می‌توانید برای چند سال از این انتخابتان لذت ببرید.

گام 4-سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

اگر شما چندین حیوان خانگی و یا چند کودک در منزل دارید ممکن است همیشه به یک مبل باروکش مخملی قدیمی نیاز داشته باشید، اما باکمال تأسف عمر این مبلمان احتمالاً زیاد طول نخواهد کشید. مطمئن شوید که خرید مبلمان برای منزل و محل کار خود را باکیفیت بالا و منطبق بر نیازهای خود تهیه می‌کنید که اغلب مورداستفاده قرار می‌گیرد و کیفیت پایین (اگر شما سعی دارید پول را ذخیره کنید) را بر روی اقلامی که کم‌تر استفاده خواهند شد مدنظر قرار دهید. به دنبال پارچه‌ای بگردید که درصورتی‌که منزل شما شلوغ شد یا میهمان داشتید به‌راحتی آسیب نبیند.

گام 5- به کیفیت‌ها توجه کنید

اگر شما به مراکز بزرگ فروش مبلمان می‌روید، احتمالاً بر قیمت پایین بیش از کیفیت بالا تمرکز خواهید کرد. اگر بااین‌حال، اگر بر روی یک مبل سرمایه‌گذاری می‌کنید، پس باید توجه دقیقی به کیفیت آن داشته باشید چراکه خرید مبلمان برای منزل و محل کار یک امر حرفه‌ای است. مبلمان چوبی از 3 گام گوناگون چوبی ایجاد می‌شود: بدنه‌ی اصلی، روکش و تخته خرده چوب.

چوب یکدست چیزی است که شما می‌خواهید؛ و ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما همان‌طور که از نام آن پیداست 100 درصد مناسب شما می‌باشد. چوب محکم یکدست از یک‌رشته چوب تشکیل‌شده است درحالی‌که یک مدل چوب به نام تخته سه لایه از خاک‌اره و تکه‌های چوب تشکیل‌شده است.

اگر قصد خرید کاناپه رادارید کاناپه‌ای را بخرید که دارای پنج‌پایه باشد و پایه پنجم در مرکز قرارگرفته باشد تا به‌راحتی بار سنگین وارده را تحمل نماید.

قیمت همیشه کیفیت یک مورد از اسباب و اثاثیه را بیان نمی‌کند، بنابراین قبل از خرید مبلمان برای منزل و محل کار کاملاً مبل مربوطه را چک کنید.

نتیجه‌گیری

فراموش نکنید افراد زیادی در صنعت مبلمان وجود دارند اما حرفه‌ای‌ها بسیار اندک هستند. پیشنهاد ما این است که برای یک خرید مطمئن و با آرامش و باقیمت کاملاً مناسب از برند های معتبری چون کمجاچوب، مبلیران، و آرا سوفا خرید کنید. چراکه بهترین مبلمان، مبلمانی است که دارای طول عمر و کیفیت بالایی باشد.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

یک نظر

  1. من مبل تختخوابشو رو بسیار پیشنهاد میکنم هم برای جلوی تلویزیون خیلی عالیهههه
    هم برای محل کار عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *