رنگ هایی که با قهوه ای ترکیب می شوند

قهوه ای به عنوان یک رنگ برجسته و پایه مفید است و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین رنگ هایی را که با قهوه ای هماهنگ هستند را پیدا کنید. قهوه ای رنگی است که برخی آن را دوست دارند و برخی دیگر آن را دوست ندارند. با این حال، هیچ یک از ما نمی توانیم از رنگ قهوه ای دور شویم زیرا سایه های آن ما را در همه تنظیمات احاطه کرده است. شما می توانید سایه های قهوه ای را در رنگ های طبیعی زمین و همچنین در سایه های بی نهایت دکوراسیون منزل پیدا کنید. با این حال، اگر مکمل این سایه ها را دشوار می دانید، تنها نیستید. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که جای خالی‌ها را پر کنید و این رنگ را در نوری جدید ببینید، هم به‌عنوان افزوده‌ای جسورانه به دکوراسیون خانه‌تان و هم به‌عنوان یک رنگ پایه که گرما و بافت را به فضاهای داخلی شما می‌آورد.

رنگ قهوه ای با چی ست میشه
بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ قهوه ای چه رنگی می باشد

اجازه دهید ابتدا با خانواده‌های رنگی گسترده شروع کنیم تا بفهمیم چه رنگ‌هایی با قهوه‌ای همخوانی دارند. به یک معنا، تقریباً هر رنگی با قهوه ای به خوبی کار می کند به شرطی که سایه مناسب هر کدام را انتخاب کنید. به طور کلی، بهتر است قهوه ای گرم را با سایر سایه های گرم و قهوه ای سرد را با رنگ های سرد ترکیب کنید.

صورتی – سایه های مختلف صورتی با قهوه ای به خوبی کار می کنند. رژگونه در حال حاضر برای جفت شدن با قهوه ای مورد علاقه است. فوشیا سایه ای بین بنفش و صورتی است. افزودن لهجه های فوشیا به اتاقی با رنگ قهوه ای خیره کننده است.

سبز – سایه های قهوه ای و سبز با هم رنگ های جنگل را تقلید می کنند که برای چشم دلپذیر و طبیعی است. هر دو سبز تیره و سبز روشن دارای سایه های فوق العاده ای هستند که با رنگ های قهوه ای کار می کنند.

آبی – رنگ های قهوه ای و آبی با هم به عنوان یک مطالعه در تضاد کار می کنند. همچنین، سایه های روشن و پر جنب و جوش آبی، پس زمینه خنثی قهوه ای را متعادل می کند. سایه های آبی که با قهوه ای بهتر عمل می کنند عبارتند از آبی سرمه ای، فیروزه ای و آبی کم رنگ.

قرمز – قرمز و قهوه ای هر دو دارای ته رنگ گرم و غنی هستند. سایه های قرمز آجری یا شرابی با لهجه های قهوه ای شگفت انگیز به نظر می رسند.

نارنجی – نارنجی و قهوه‌ای یکی دیگر از ترکیب‌های رنگ طبیعی هستند که در کنار هم یادآور پاییز هستند. بسیاری از پرتقال ها با قهوه ای از جمله مس و نارنجی روشن به خوبی کار می کنند.

زرد – زرد رنگی شاداب را به پیچیدگی قهوه ای می بخشد. قهوه ای را با زرد آفتابی و زرد تیره اخرایی ترکیب کنید تا ظاهری با کنتراست درخشان داشته باشید.

بنفش – ظاهر بد بنفش، ظاهری عالی با قهوه ای است. آلوی عمیق و خاکی را با ته رنگ قرمز با قهوه ای ترکیب کنید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید.

سیاه و سفید – هر دو سیاه و سفید رنگ های خنثی هستند که مکمل بسیاری از سایه های قهوه ای هستند.

رنگ های مکمل قهوه ای
رنگ های مکمل قهوه ای

همه چیز درباره سایه های قهوه ای

قهوه ای رنگی است که در طراحی داخلی به دلیل حضور گرم و جامد خود بسیار محبوب است. هم نشان دهنده ثبات و هم قابلیت اطمینان است. بنابراین، قابل درک است که رنگ قهوه ای هزاران سال است که یکی از ویژگی های هنر و طراحی بوده است. ابتدا به شکل خاکستر، رنگدانه ای که از زمین به دست می آید، در نقاشی های غار و سپس در هنرهای زیبا و طراحی خانه استفاده شد.

کلمات مختلفی برای توصیف بسیاری از سایه های قهوه ای استفاده می شود. در اینجا یک آغازگر سریع در مورد معنای آن کلمات است. البته، این یک لیست کامل نیست، اما در اینجا برخی از محبوب ترین سایه های قهوه ای وجود دارد.

قهوه ای مایل به زرد – این رنگ قهوه ای کم رنگ است که نام خود را از tannum، ماده ای که در دباغی چرم استفاده می شود، گرفته است.

Taupe – Taupe یک رنگ قهوه ای خاکستری است که نام خود را از کلمه فرانسوی به معنای “خال” گرفته است.

خاکی – این یک سایه روشن مایل به زرد با ته رنگ زرد است.

قهوه ای شکلاتی – این یکی از اعضای خانواده قهوه ای است که نام خود را از شکلاتی گرفته است که سایه ای عمیق با ته رنگ قرمز دارد.

Russet – Russet یکی از رنگ های تیره قهوه ای با ته رنگ قرمز و نارنجی است.

سپیا – سپیا سایه ای از قهوه ای است که نام خود را از کیسه جوهر ماهی سپیا گرفته است.

قهوه ای گردو – سایه قهوه ای رنگ گردو را نشان می دهد. قهوه ای تیره با ته رنگ زرد است.

رنگ های مکمل قهوه ای چیست
رنگ های مکمل قهوه ای چیست

الهامات رنگی که با قهوه ای کار می کنند

ما تعدادی عکس خیره کننده از طراحی داخلی را گردآوری کرده ایم که قهوه ای را با خانواده های رنگی مختلف جفت می کند. پس از اتمام کار، فکر می‌کنیم که موافقت می‌کنید که قهوه‌ای سزاوار جایگاهی در جایی در خانه همه است.

سایه های خنثی

ما وارد بحث در مورد اینکه آیا قهوه ای یک سایه خنثی است یا یک رنگ، وارد نمی شویم. در عوض، ما به شما نشان خواهیم داد که چقدر قهوه ای با رنگ های خنثی از همه نوع زیبا به نظر می رسد.

سفید روشن و قهوه ای شکلاتی

به کنتراست این حمام کلاسیک نگاه کنید. این طراح، تابلوهای سفید روشن را با دیوارهای قهوه ای شکلاتی رز گرد آورده است. رنگ غنی دیوارها و لهجه‌های چوبی بافت‌دار، رنگ‌های سرد وسایل کرومی و سفید روشن را متعادل می‌کند.

مشکی و روست قهوه ای

ترکیب رنگ‌های خنثی با دوز خوبی از رنگ‌های قرمز و مشکی برای ایجاد یک فضای کلی دلپذیر در این اتاق نشیمن. سایه روشن و با نشاط russet تنها با چند لمس به عمق می افزاید. رنگ سیاه و زنگار فویل های طبیعی هستند و با هم برای ایجاد تعادل کار می کنند.

بلوز زیبا

رنگ های آبی متنوعی وجود دارد و بسیاری از آنها با قهوه ای فوق العاده به نظر می رسند

آبی کم رنگ و قهوه ای

حتی حمام شما نیز می تواند از سایه عالی قهوه ای بهره مند شود. این اتاق با ترکیب قهوه ای با آبی کم رنگ به طراحی زیبای خود دست می یابد. کاغذ دیواری Strawberry Thief از ویلیام موریس با زمینه قهوه ای خاکستری است. لهجه های برگ آبی کم رنگ، کاغذ دیواری تیره را روشن می کند بدون اینکه خیلی تیره به نظر برسد.

حتی حمام شما نیز می تواند از سایه عالی قهوه ای بهره مند شود. این اتاق با ترکیب قهوه ای با آبی کم رنگ به طراحی زیبای خود دست می یابد. کاغذ دیواری Strawberry Thief از ویلیام موریس با زمینه قهوه ای خاکستری است. لهجه های برگ آبی کم رنگ، کاغذ دیواری تیره را روشن می کند بدون اینکه خیلی تیره به نظر برسد.

فیروزه ای و قهوه ای درخشان

قهوه ای همه کاره و بخشنده است. این طرح رنگ را پایه ریزی می کند و همچنین عمق و پیچیدگی را اضافه می کند. بنابراین، می توانید از هر دو سایه روشن و کم رنگ آبی برای جفت شدن با قهوه ای استفاده کنید.

به عنوان مثال، ما عاشق روشی هستیم که سایه‌های روشن فیروزه‌ای رنگ تیره مبلمان قهوه‌ای این اتاق نشیمن را متعادل می‌کند.

نیروی دریایی درخشان و ریچ تان

این یکی از بهترین ترکیب های رنگی است که تاکنون دیده ایم! این اتاق یک مبل چرمی گرم و خرمایی را با دیواری با پنل سرمه ای روشن جفت می کند.

رنگ ها به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند زیرا در خانواده رنگ های خود هر دو سایه ای گرم و غنی هستند. همچنین، این اتاق دارای رنگ‌های متفاوتی از مبلمان و لهجه‌های قهوه‌ای خاکی است تا عمق بیشتری به طراحی کلی بدهد.

صورتی چشمگیر

صورتی یک مکمل طبیعی برای بسیاری از رنگ‌های قهوه‌ای است، زیرا رنگ‌های قهوه‌ای را کم رنگ می‌کند و آن را بازیگوش‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.

فوشیا درخشان و قهوه ای تیره

ترکیب قهوه ای تیره و فوشیا غیرمنتظره است، اما در این اتاق نشیمن از Liz Levin Interiors طبیعی به نظر می رسد. قهوه ای با سایر رنگ های گرم بهترین جفت می شود و فوشیا در این زمینه منطقی است. لمس آبی روشن در کاغذ دیواری، طراحی گرم کلی را خنک می کند.

رژگونه صورتی و قهوه ای

صورتی رژگونه و قهوه ای گرم با یکدیگر بازی می کنند و کنتراست دلپذیری ایجاد می کنند. استودیو ماندارینا این اتاق نشیمن را با پایه دیوارهای صورتی رژگونه، مبلمان قهوه‌ای و لهجه‌های رز طراحی کرده است. اگر این ظاهر را دوست دارید، رنگ های رنگی را در نظر بگیرید که با قهوه ای همخوانی دارند. یکی از بهترین صورتی ها Pink Ground شماره 202 از Farrow and Ball نام دارد. این رنگ صورتی کم رنگ پیچیده با ته رنگ زرد است تا از انحراف آن به دسته صورتی شیرین شیرین جلوگیری کند.

سبز خاکی

سبز یک رنگ مکمل طبیعی برای قهوه ای است. رنگ های سبز و قهوه ای به خوبی با هم کار می کنند زیرا برای ما آشنا به نظر می رسند. وقتی هر روز به دنیای طبیعی نگاه می کنیم اینها را می بینیم.

سبز تیره و قهوه ای شتری

تخته سر چرم شتری و مبلمان چوبی در مقابل دیوار بافت سبز تیره خودنمایی می کند. رنگ سبز تیره به اتاق ظاهری بزرگتر می دهد که هنوز هم فوق العاده شیک و مدرن است.

شیشه ای سبز و قهوه ای گردویی

ایوان جلویی با سایه های مناسب سبز و قهوه ای هرگز کسل کننده نخواهد بود. بلکه این ایوان که با رنگ‌های قهوه‌ای گردویی و شیشه‌های دریایی سبز رنگ آمیزی شده، دارای شخصیتی سرزنده است که جلوه‌ای شاد را به این فضای راحت می‌بخشد.

زرد آفتابی و شکلاتی

جری جیکوبز دیزاین این کتابخانه خانگی زیبا را با سایه های قهوه ای شکلاتی غنی و زرد روشن طراحی کرده است. این رنگ ها با هم ظاهری بی انتها را ایجاد می کنند اما هرگز خفه نمی شوند.

بهترین ترکیب رنگی با قهوه ای
رنگ قهوه ای را با چه رنگ دیگری ست کنم

قرمز دراماتیک

ممکن است خیلی ها از این ترکیب قوی طفره روند، اما ترکیب رنگ های قرمز گرم و قهوه ای در خاکی بودن آن زیباست.

پالت رنگ قرمز خاکی با فونداسیون قهوه ای، کاشی های خاکی گرم و سفالی را به ذهن متبادر می کند. اگر این ظاهر را دوست دارید، از Benjamin Moore Bricktone Red (30-2005) با رنگ‌های قهوه‌ای طبیعی بافتی مانند فرش‌های علف دریایی، مبلمان چوبی و لهجه‌های سفالی استفاده کنید.

بوقلمون قرمز و قهوه ای عمیق

آیا چیزی به نام رنگ زیاد وجود دارد؟ حداقل در این اتاق نشیمن شکلاتی نیست. دیوار لهجه قهوه ای عمیق، پس زمینه پیچیده ای را برای این طرح فراهم می کند و فرش های قرمز بوقلمونی به عمق و پیچیدگی می افزایند.

مودی بنفش

دیوارهای بنفش عمیق، پس زمینه ای غنی برای این صندوق چوبی ایجاد می کند. این ظاهر را در یک سرسرا امتحان کنید تا ظاهری درام ایجاد کنید. اگر این رنگ بنفش را دوست دارید، از Brinjal No.222 از Farrow & Ball استفاده کنید. از مخلوط کردن آن با مبلمان قهوه ای و فرشی با رنگ های عمیق نترسید تا یک سرسرای با ظرافت فوری ایجاد کنید.

ترکیب رنگ قهوه ای با بنفش
ترکیب رنگ قهوه ای با بنفش

نارنجی پر جنب و جوش

قهوه ای و نارنجی ترکیبی طبیعی هستند زیرا قهوه ای نسخه تیره نارنجی است. همچنین، توجه داشته باشید که چگونه رنگ های روشن نارنجی به این اتاق نشیمن علاقه بیشتری نسبت به رنگ خنثی می دهد.

مکمل های رنگ قهوه ای را در این سایت هم میتوانید دنبال کنید.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

چه رنگ هایی قهوه ای می کنند؟

از آنجایی که تن های قهوه ای بسیار متفاوت هستند، می توانید تن های قهوه ای را با تعداد شگفت انگیزی از رنگ ها ایجاد کنید. ساده ترین ترکیب رنگ هایی که قهوه ای ایجاد می کند قرمز و سبز است. با این حال، شما همچنین می توانید سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد را برای ایجاد قهوه ای ترکیب کنید.

آیا خاکستری با قهوه ای همخوانی دارد؟

خاکستری و قهوه ای هر دو رنگ های خنثی و طبیعی هستند. این رنگ ها به خوبی با هم کار می کنند. با این حال، مهم است که قهوه ای و خاکستری را با ته رنگ های یکسان انتخاب کنید. به عنوان مثال، هر دو رنگ قهوه ای گرم و خاکستری را برای تکمیل یکدیگر انتخاب کنید.

چه رنگ رنگی با قهوه ای شکلاتی هماهنگ می شود؟

قهوه ای شکلاتی قهوه ای تیره با ته رنگ گرم است. این رنگ را با بسیاری از رنگ های سفید و دیگر رنگ های خنثی مانند خاکستری ست کنید. همچنین اگر می خواهید ظاهری رنگارنگ تر داشته باشید، با صورتی رژگونه و سبز مریم گلی ست کنید.

چه رنگ هایی با کاناپه قهوه ای ست می شود؟

رنگ های زیادی وجود دارد که با کاناپه قهوه ای به خوبی کار می کنند. پالت رنگی که انتخاب می کنید به ظاهری که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. اگر می خواهید ظاهر مبل خود را روشن کنید، آن را با کاناپه های خنثی ست کنید. اگر می‌خواهید ظاهری بافت‌تر ایجاد کنید، مبل را با رنگ‌های خاکی مانند سبز و سفالی و بافت‌های طبیعی مانند حصیری و علف‌دریایی ست کنید.

رنگ هایی که با قهوه ای ترکیب می شوند: نتیجه گیری

قهوه ای رنگی با سابقه پیچیده در طراحی داخلی است. در حالی که به دلیل استفاده بیش از حد از آن در دهه های 1960 و 1970 در ذهن بسیاری باقی مانده است، طراحی داخلی فعلی آن را پذیرفته است.

ترکیب های رنگی فوق العاده ای وجود دارد که به این رنگ ظاهری جدید می بخشد. چه با لهجه‌های چرمی، چه مبلمان چوبی یا رنگ‌های رنگی، نمی‌توانیم از رنگ قهوه‌ای دور شویم.

در پایان، به دلیل عمق زیبایی و پیچیدگی که برای خانه شما به ارمغان می آورد، تا حدودی ارزش آن را دارد.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

یک نظر

  1. به نظرم جالب اومد این مطلب
    من برای سال جدید تم خونه رو دارم رو نود و قهوه ای میچینم جالب بود این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *