ایده دکوراسیون با رنگ زرد، 15 نکته که باید به آن توجه شود _ عکس

رنگ ها در اطراف ما هستند و تأثیر آنها بر زندگی ما بسیار زیاد است و اغلب دست کم گرفته می شوند.آنها به طور ناخودآگاه بر روحیه ما تأثیر می گذارند و به همین دلیل هنگام چیدمان فضای زندگی باید در نظر داشته باشید که با استفاده از آنها چه نوع احساساتی را می خواهید ایجاد کنید.اگر می خواهید ظاهر خانه خود را بدون صرف هزینه زیاد تغییر دهید، ساده ترین راه حل تغییر رنگ دیوارها، مبلمان و جزئیات تزئینی مانند کوسن، پرده یا فرش است.

اما همانطور که قبلاً گفتیم قبل از شروع یک تغییر رنگ، هنگام انتخاب رنگ ها با توجه به فضایی که می خواهید ایجاد کنید توجه کنید.

دکوراسیون با رنگ زرد
انواع دکوراسیون ها با رنگ زرد را در مجله بهیان بخوانید

از نظر علمی، رنگ اولین چیزی است که وقتی با چیز جدیدی روبرو می شوید و بر خلق و خو و رفتار ما تأثیر می گذارد، متوجه می شوید.

واکنش انسان به آنها ذهنی است و بنابراین غیرقابل پیش بینی است، بنابراین هیچ رنگی وجود ندارد که به طور کلی جذاب یا دافعه باشد، اما تغییرات کوچک در تن می تواند برخی از احساسات را بیدار کند یا سرکوب کند.

زرد رنگ خورشید است و به همین دلیل نماد خوش بینی به حساب می آید. روی تمرکز تأثیر مثبت می گذارد و اگر در خانه از آن استفاده کنید خوش بینی و روحیه خوب را گسترش می دهد.

این رنگ سرگرم کننده و روشن بهتر است تنها به عنوان جایگزینی برای برجسته کردن یک قطعه خاص از مبلمان استفاده شود.

دکوراسیونی زیبا با رنگ زرد
بریا داشتن دکوراسیونی زیبا با رنگ زرد این مقاله مجله بهیان را بخوانید

فرش زرد یا سایر لوازم جانبی مطمئناً برای چشمان شما خوشایند خواهد بود، اما دیوارهای زرد آنقدرها ایده خوبی نیستند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم یک مبل یا کاناپه زرد رنگ را در اتاق نشیمن خود قرار دهید.

قطعاً به نقطه کانونی اتاق نشیمن تبدیل خواهد شد و از طریق این مقاله چند ایده تزئین مبل زرد را به شما ارائه خواهیم داد.

چگونه کاناپه های زرد رنگ و فضای اطراف آنها را تزئین کنیم؟

مبل یکی از بزرگترین مبلمان در هر اتاق نشیمن است و اینکه چگونه مبل خود و فضای اطراف آن را تزئین می کنید بسیار مهم است.

اگر می خواهید ظاهری شاد و در عین حال مدرن به اتاق نشیمن خود بیاورید، مطمئناً می توانید این کار را با استفاده از مبل زرد رنگ انجام دهید. گنجاندن عناصر تزئینی مناسب در اطراف آن باعث می شود که آنقدرها “بی جا” به نظر نرسد.

گزینه های بی پایانی برای تزئین مبل وجود دارد. یک راه حل واقعا خوب برای اینکه مبل زرد آنقدر برجسته و چشم نواز نباشد، استفاده از الگوها است.

شما همچنین می توانید از رنگ های مختلف زرد استفاده کنید، از زرد-بژ، زرد موزی، زرد لیمویی، زرد توسکانی و بسیاری دیگر.

هنگامی که رنگی را انتخاب می کنید که طبق نظر شما در اتاق نشیمن شما به بهترین شکل ظاهر شود، می توانید به اضافه کردن لوازم جانبی در رنگ های مختلف ادامه دهید.

برای اینکه بفهمید کدام رنگ با رنگ زرد بیشتر مطابقت دارد، پیشنهاد می کنیم یک چرخ رنگ بخرید یا آنلاین پیدا کنید و آن را چاپ کنید.

رنگ هایی که در کنار زرد و روی آن در چرخ رنگ ها قرار دارند برای استفاده مناسب هستند. در این گروه قرار می گیرند: سبز، نارنجی، بنفش، آبی و قهوه ای، و همچنین سیاه و سفید.

چیدمان فضای داخلی خانه به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب جهانی است. جای تعجب نیست که با توسعه این روند، تعداد مغازه های عتیقه فروشی با تزئینات قدیمی در حال افزایش است.

اتاق نشیمن برای نمایش گنجینه های کوچک یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب است. مبلمان قدیمی را می توان به راحتی با تمام سبک های دیگر ترکیب کرد.

بنابراین، اگر می‌خواهید دوزی از رنگ‌های قدیمی را در اتاق نشیمن بگنجانید، مبل زرد راه‌حل مناسبی برای آن است.

می توان آن را به راحتی با سایر عناصر الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند آلات موسیقی، چند بالش خنک یا حتی گیاهان ترکیب کرد.

گر می خواهید یک اتاق نشیمن بسیار مدرن و لوکس بسازید، پیشنهاد می کنیم رنگ مبل زرد را با عناصر تزئینی فلزی ترکیب کنید.

انواع چیدمان با رنگ زرد

می توانید از هر نوع فلزی از جمله رنگ های نقره ای، نیکل و طلایی جذاب استفاده کنید. از این رنگ ها می توان برای قاب، بالش یا گلدان استفاده کرد.

اگر می خواهید حتی به طراحی مدرن تری برسید پیشنهاد می کنیم مبل گرد باشد. این ترکیب قطعا یک طراحی اتاق نشیمن بسیار منحصر به فرد ایجاد خواهد کرد.

در شرایطی که به دنبال طراحی رنگارنگ تر و شاداب تر هستید، پیشنهاد می کنیم بالش هایی در رنگ های مختلف اضافه کنید (ببینید کدام رنگ ها با رنگ زرد مطابقت دارند در چرخه رنگ).

سعی کنید حداقل تعداد مبلمان اضافی اضافه کنید، زیرا ممکن است در نهایت رنگ‌ها را به هم بریزند.

مبل با رنگ زرد
جیددترین مبل ها با رنگ زرد

اگر طراحی خیلی جذابی نمی‌خواهید، بهترین ایده این است که فقط یک رنگ را انتخاب کنید که با زرد ترکیب شود. یک پیشنهاد خوب رنگ آبی است.

می توانید از آن برای بالش، برای پرده، برای فرش استفاده کنید … این انتخاب شماست. اما فقط به یک سایه نچسبید.

سعی کنید از سایه های مختلف زرد و آبی در طراحی استفاده کنید تا هر اکسسوری به صورت جداگانه خودنمایی کند.

اما، اگر به دنبال طراحی هستید که نمی‌خواهید رنگ‌های استفاده شده به‌صورت جداگانه برجسته شوند، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایه‌های نئونی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید که یک طرح کلی چشم‌نواز ایجاد می‌کند.

مرحله آخر استفاده از رعد و برق مناسب است که به عنوان “گیلاس به کرم” عمل می کند.

رعد و برقی را انتخاب کنید که با رنگ هایی که قبلا برای طراحی اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد.

بهترین دکوراسیون با رنگ زرد

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام تن زرد از چرخه رنگ را می خواهید استفاده کنید، در اینجا بسته به نوع خلق و خوی که می خواهید در فضا ایجاد کنید، چند پیشنهاد ارائه می دهیم.

خلق و خوی شاد

بهترین دکوراسیون ها را با رنگ زرد بسازید

اگر می خواهید یک اتاق نشیمن با شخصیتی شاد ایجاد کنید، تزئین با یک کاناپه زرد کار درستی است. این کل فضا را روشن می کند و مقداری از شادی را به ارمغان می آورد.

حتی می توانید با قرار دادن چند بالش سرگرم کننده که مکمل کاناپه هستند، رنگ بیشتری اضافه کنید.

رنگ زرد و مکمل های آن را بخوایند
رنگ زرد و مکمل های آن را بخوایند

اگر می خواهید مبل واقعاً در طراحی کلی اتاق متمایز شود، می توانید دیوارها و کف را با رنگ ملایم و نه چشم نواز (مثلاً سفید یا بژ) رنگ کنید. به این ترتیب مبل زرد شما قطعاً نقطه توجه اصلی خواهد بود.

تنها با تغییر رنگ مبلمان و افزودن رنگی متفاوت از کل طرح رنگ، قطعاً تفاوت مورد نظر شما را ایجاد می کند.

اگر اتاق نشیمن شما با رنگ های تیره “سرزنده” تزئین شده است، مبل زرد قطعا فضای شادی را که همیشه می خواستید به ارمغان می آورد.

ساخت دکوراسیون با رنگ زرد در مجله بهیان

ترکیبی از مبلمان زرد رنگ و بالش‌های کرمی و سایر اکسسوری‌ها اتاق نشیمنی را ایجاد می‌کند که مطمئناً می‌توانید از روز کاری طولانی در آن آرامش داشته باشید.

ترکیب سایه های زرد و نقره ای فضای بسیار لوکس و پیچیده ای را در اتاق نشیمن ایجاد می کند. از رنگ نقره ای برای صندلی ها، پله ها و لوسترها استفاده کنید و اشتباه نکنید.

یک مبل گرد زرد در ترکیب با بالش‌های کرکی، قفسه‌های جالب کتاب و دسته‌ای از گل‌های تازه، قطعا یک اتاق نشیمن باشکوه و فریبنده ایجاد می‌کند!

اگر می خواهید یک اتاق نشیمن به سبک فرانسوی بسازید، استفاده از لوستر شیشه ای و آینه های تزئینی مطمئنا به شما کمک می کند تا به خواسته خود برسید.

ایده دکوراسیون با رنگ زرد
ایده دکوراسیون با رنگ زرد

زرد رنگ خورشید است و درست مانند آن، این رنگ نشاط، گرما و انرژی می‌افزاید. بنابراین وقتی صحبت از رنگ برای تزیین و چیدمان فضای داخلی در اکستنشن خانه یا دفتر می شود، انتخابی عالی است.

بسته به فضایی که در اختیار دارید و میل شما، شدت و میزان این رنگ انتخاب می شود.

رنگ زرد برای تاکید بر چیزها عالی است، بنابراین اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید از ایده های اتاق نشیمن مبل زرد ما استفاده کنید و حس مثبت را در خانه خود بیاورید.

برای خواندن برای مقالات ما در حوزه دکوراسیون، بخش دکوراسیون مجله بهیان را دنبال کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *