آیا بین مبل و کاناپه تفاوتی وجود دارد؟

تفاوت مبل و کاناپه

به احتمال زیاد، شما سال‌هاست که از مبل و کاناپه به جای هم استفاده کرده‌اید، بدون اینکه حداقل یک بار به یکسان بودن یا نبودن آن‌ها فکر کنید. و از خود بپرسید مبل با کاناپه چه فرقی باهم دارند؟

بعد از یک روز طولانی و طاقت فرسا در محل کار، هیچ چیز بهتر از ریلکس کردن و روشن کردن تلویزیون و استراحت روی مبل نیست. اما آیا اونکه ما روش ریلکس کردیم مبل راحتی است یا کاناپه؟

به احتمال زیاد، شما سال‌هاست که از مبل راحتی و کاناپه به جای هم استفاده کرده‌اید، بدون اینکه یکبار به یکسان بودن یا نبودن آن‌ها فکر کنید.

 

اما طراحان امروزی به دنبال این هستند که تفاوت های ظریف را از صندلی ما حذف کنند و آن را به گونه ای بفروشند که ما می گوییم: مبل راحتی یک کاناپه است و بالعکس.

 

Nidhi Kapur، بنیانگذار و مدیر عامل Maiden Home، توضیح می دهد: «امروزه، انتخاب مبل راحتی در مقابل «کاناپه» کاملاً ذهنی است و بازتابی از نحوه زندگی شما با این وسیله است. «کاناپه» اصطلاح معمولی‌تری است که برای یک قطعه راحت استفاده می‌شود، در حالی که «مبل راحتی» رسمی‌تر است و ممکن است به یک قطعه صیقلی و طراحی‌محور اشاره داشته باشد.

 

براد سیول، بنیانگذار کمپین لیوینگ، با این موضوع موافق است.

او توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم که این کمتر یک تفاوت محصول و بیشتر یک انتخاب کلمه است. به عنوان مثال، برخی از مردم می گویند این نوشابه است و برخی دیگر می گویند که این نوشابه است.

چه آن را مبل راحتی یا کاناپه بنامید، مهم است که کیفیت را در اولویت قرار دهید.

سیول می گوید: اولین سوالی که یک مصرف کننده باید بپرسد این است که داخل قطعه چیست. “دانستن یکپارچگی مواد و ساختار به شما این حس را می دهد که چه چیزی به دست می آورید.”

در مورد زیبایی شناسی، کاپور خرید یک سبک همه کاره را توصیه می کند.

او می گوید: «بهترین قطعات سرمایه گذاری ظرافت یک مبل راحتی را دارند، اما راحتی یک کاناپه را دارند. “به دنبال قطعاتی با جزئیات طراحی مورد علاقه خود، به علاوه تناسبات و راحتی متناسب با سبک زندگی خود باشید.”

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

نحوه شستشو مبلمان کرمی

موثرترین روش تمیز کردن مبل رنگ کرمی با محلول خانگی

تمیز کردن مبل رنگ کرم به دلیل روشن بودن روکش مبل چالش های زیادی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *