طرح مسکن ملی با کمبود زمین مواجه است و در همین حال زمین های زیادی به صورت غیرقانونی به اشخاص واگذار شده

طرح مسکن ملی با کمبود زمین مواجه است و در همین حال زمین های زیادی به صورت غیرقانونی به اشخاص واگذار شده

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:علی رمضان‌پور رئیس بازرسی استان اردبیل در مصاحبه‌ای گفت طی سال‌های اخیر عمده شکایت مردم به بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اردبیل است و ما موظف هستیم هر دستگاهی در حوزه انجام مأموریت خود دچار تخلف و یا انحرافی شود، ورود پیدا کرده و جلوی این تخطی را ‌بگیریم.

رئیس بازرسی استان اردبیل گفت: درست است سرمایه‌گذاری بسیار باارزش است و باید مورد حمایت قانونی و کارشناسی باشد اما متأسفانه اعطای وام‌های بی‌رویه به واحدهای تولیدی و اشخاص خاص به بهانه‌های حمایت از تولیدکننده‌ها برخلاف قانون باعث محروم شدن سایر اعضای جامعه از حق قانونی شده و در این زمینه پرونده‌ای در بازرسی استان تشکیل شده است.

وی گفت: در حالی که در ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه با کمبود زمین شهری روبرو هستیم طی سالهای اخیر زمین زیادی غیرقانونی به اشخاص واگذار شده و مشکلات اجتماعی فراوان و جبران ناپذیری برای جامعه ایجاد کرده است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *