فروش ویژه سایپا امروز 3 اسفند 1401+ لینک ثبت نام سایپا

امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱طرح پیش‌فروش ۴ محصول شرکت خودروسازی سایپا آغاز می شود. متقاضیان برای ثبت نام باید با مراجعه به سایت سایپا نسبت به انتخاب خودروی موردنظر و وجه آن اقدام نمایند.
در این طرح پیش‌فروش، ساینا. اس دوگانه‌سوز، کوییک‌جی‌ایکس، کوییک‌آرجی‌ایکس و کوییک. آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه شده است. متقاضیان می‌توانستند تا ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ۲ اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.
همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به‌مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان (۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) تا آغاز ثبت‌نام اقدام کنند، علاوه بر این در مرحله پیش‌ثبت‌نام هیچ‌گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.

زمان ثبت نام فروش ویژه سایپا اسفند 1401

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه (۳ اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

فروش ویژه سایپا امروز 3 اسفند 1401+ لینک ثبت نام سایپا

خودروهای ارائه شده در پیش فروش سایپا 3 اسفند 1401

همچنین در این طرح ساینا S دوگانه سوز به قیمت۱/۱۴۲/۵۰۰/۰۰۰ کوئیک مدل GX ۱/۱۲۶/۵۰۰/۰۰۰ ،کوئیک R اتوماتیک ۱/۴۸۶/۷۵۰/۰۰۰کوئیک R مدل GXوکوئیک R مدل GX ۱/۱۷۶/۲۳۰/۰۰۰ است.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی

گفتنی است در این پیش فروش تمامی مبالغ علی الحساب بوده و زمان تحویل خودروها ۱ ساله است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *