واکنش کاربران فضای مجازی به ترورهای دمشق +عکس

کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند رژیم صهیونیستی پس از شکست در جبهه‌ها مختلف، برای تغییر راهبرد جنگ و فرار از محاصره مقاومت دست به ترور می‌زند.

سرویس سیاست مشرق، روز شنبه ۳۱ دی‌ماه در جریان حمله جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق، ۵ تن از مستشاران سپاه پاسداران انقلابی اسلامی به شهادت رسیدند. حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمد امین صمدی پنج مستشار ایرانی بودند که در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

واکنش کاربران فضای مجازی به ترورهای دمشق +عکس

پس از آن سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای این اقدام را تجاوزی آشکار و جنایتکارانه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد. همچنین جنبش جهاد اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به مردم ایران، دولت و فرماندهان سپاه پاسداران، اعلام کرد: «این تجاوز که در آن، تعدادی از فرماندهان سپاه هدف قرار گرفتند، در راستای تلاش‌های کابینه رژیم غاصب برای صدور ناکامی نظامی در میدان جنگ از طریق توسعه دامنه تجاوزات در منطقه است».

پس از شهادت حاج صادق امیدزاده کاربران فضای مجازی به شخصیت این شهید والامقام پرداختند. هفت ماهقبل ، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست، از حاج صادق امیدزاده به عنوان مغز متفکر طراحی عملیات‌ها علیه نیروهای آمریکایی یاد کرده بود و در واقع ایشون طراح و مجری اخراج آمریکایی‌ها از سوریه بود.

واکنش کاربران فضای مجازی به ترورهای دمشق +عکس

واکنش کاربران فضای مجازی به ترورهای دمشق +عکس

حاج صادق امیدزاده

همچنین شهید علی آقازاده، از دیگر مستشارانی که در جنایت روز گذشته به شهادت رسیدند، دارای سه فرزند دختر بودند که بزرگترین آنها ۱۸ سالشان بود؛ همچنین ایشان در این ایام در انتظار تولد دختر چهارمشان بودند. دختر بزرگتر شهید آقازاده در مصاحبه خود، پدرش را مایه افتخار و سربلندی می‌داند. شهید قلیزاده همچنین یک برادر شهید و یک برادر جانباز نیز دارد. شهید سعید کریمی نیز از دیگر شهدای دمشق، یک فرزند خردسال پسر داشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز نسبت به این جنایت صهیونیست‌ها در دمشق واکنش نشان دادند. این کاربران در تحلیل‌های خود اظهار کردند که صهیونیست‌ها برخلاف آنچه که درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر جاسوسان موساد در اقلیم کردستان می‌گویند، ضربه‌ای کاری متحمل شده و برای جبران آن دست به ترور مستشاران سپاه پاسداران زدند.

این کاربران همچنین معتقدند رژیم صهیونیستی پس از شکست در جبهه‌ها مختلف، برای تغییر راهبرد جنگ و فرار از محاصره مقاومت دست به ترور می‌زند.

‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

تصاویر | تغییر چهره محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون بعد از گذشت ۳۰ سال در ۵۱ سالگی

در ادامه تصاویری بهت آور و جالب از تغییر چهره «محمدرضا حسینیان» مجری مشهور تلویزیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *