پیش‌بینی مهم نماینده مجلس درباره قیمت خودرو/ آیا باید منتظر ریزش شدید قیمت خودرو باشیم؟

پیش‌بینی مهم نماینده مجلس درباره قیمت خودرو/ آیا باید منتظر ریزش شدید قیمت خودرو باشیم؟

پیش‌بینی مهم یک نماینده درباره قیمت خودرو/ منتظر ریزش شدید قیمت خودرو باشیم؟

یک نماینده مجلس گفت: امسال اگر واردات خودروهای کارکرده نهایی شود و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم همراهی کند، سال آینده تعداد خودروی نویی که وارد کشور شود، خیلی بالاتر خواهد بود؛ چون الان ثبت‌سفارش‌ها انجام شده است.

جلال رشیدی‌کوجی در کافه‌خبر خبرگزاری خبرآنلاین درباره این‌که با وجود ثبت‌نام‌های گسترده‌ای که در خصوص خودروهای خارجی انجام شد، ولی در حال حاضر آمار یا گزارش خوبی درباره ورود خودروهای خارجی به کشور داده نمی‌شود. دلیل این موضوع را چه می‌دانید؟ چرا دولت در حوزه واردات خودرو موفق نبوده است؟افزود: چند دلیل وجود دارد. من با نگاه خوشبینانه صحبت می‌کنم و کاری ندارم به این‌که یک عده‌ای با برنامه‌ریزی دارند خودرو را قطره‌چکانی می‌آورند تا بازار خودرو را ملتهب و تشنه نگه دارند.

وی افزود: ممکن است این تعداد کم خودرویی که وارد می‌شود، دارد از کف بازار جمع می‌شود و از کشورهای همسایه خریداری و وارد می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ولی من فکر می‌کنم که امسال اگر واردات خودروهای کارکرده نهایی شود و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم همراهی کند، سال آینده تعداد خودروی نویی که وارد کشور شود، خیلی بالاتر خواهد بود؛ چون الان ثبت‌سفارش‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه من بر این است اگر خودروهای کارکرده وارد شود، قیمت‌ها به شدت ریزشی می‌شود.

مشروح گفت‌وگو با جلال رشیدی‌کوچی را (اینجا) بخوانید.

 

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *