آپارتمان‌های نقلی غرب تهران چند؟

آپارتمان‌های نقلی غرب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین نوشت: یکی از قسمت‌های مهم و جذاب تهران، منطقه‌های غربی شهر می‌باشد. این مناطق دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که آن‌ها را به عنوان بهترین محله‌های تهران معرفی می‌کنند. غرب تهران دارای محله‌ها و شهرک‌های مختلفی است که از نظر فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی تنوع زیادی دارند.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید.
اگر علاقه به خرید واحدی کوچک در پونک دارید، میتوانید واحدی ۶۵ متری با سنی حدود ۱۹ سال و ۲ اتاق خواب را به قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
همچنین واحد دیگری در همین منطقه با متراژ ۶۸ متر و سنی حدود ۵ سال، درحالی که این واحد ۱ خوابه است در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده سعادت‌آباد با زیربنای ۵۰ متر و سنی حدود ۱۰ سال با توجه به اینکه این واحد نیز تک خوابه است در روز های گذشته با قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله شده است.
همچنین واحد دیگری در همین محدوده با متراژ ۵۶ متر درحالی که ۱۳ سال از ساخت این واحد میگذرد و این واحد هم ۱ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۵ ساله در محدوده صادقیه با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با سرمایه‌ای حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۸ ساله با زیربنای ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب را در محدوده گیشا(کوی‌نصر) خریداری کنید.

در روز های گذشته واحدی ۶۵ متری در محدوده شهرک‌غرب با سنی حدود ۱۲ سال و ۲ اتاق خواب با قیمتی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بنگاه های تهران معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *