اسرائیل از هوا و زمین نوار غزه را می‌کوبد

موج حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه طی ساعت‌های گذشته تشدید شده است.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله‌های خود را علیه منطقه‌های مسکونی در نوار غزه تشدید کرده اند به طوری که منازل مسکونی در اطراف خیابان الحاووز واقع در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع انفجارهای بسیار شدید در مناطق جنوبی استان مرکزی نوار غزه حکایت دارد.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را در هم کوبیدند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شرق استان مرکزی را هدف حمله‌های خود قرار داد. شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که در جریان بمباران منازل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب رفح تعدادی از غیرنظامیان بی گناه فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌های شرقی دیرالبلح را نیز گلوله باران کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه روز گذشته اعلام کرد که اشغالگران ۱۷۲۰ جنایت و کشتار را در حق مردم فلسطین در غزه مرتکب شده‌اند و در نتیجه این جنایت‌ها ۲۷ هزار و ۲۵۸ فلسطینی به شهادت رسیده یا ناپدید شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: نظامیان اشغالگر به اعدام صحرایی ۱۳۷ غیرنظامی در استان‌های غزه و شمال باریکه غزه دست زده‌اند. اعدام میدانی ده‌ها فلسطینی از سوی ارتش اشغالگر جنایتی جنگی است که در قوانین بین‌المللی برای آن مجازات تعیین شده است.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: از آغاز حمله به غزه تاکنون ۲۶۰۰ مورد بازداشت از سوی نظامیان اشغالگر صورت گرفته که ۴۰ مورد از آن مربوط به پزشکان و ۸ نفر از آن مربوط به خبرنگاران بوده است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

ببینید | حرکت جنجالی دیپلمات طالبان در تهران؛ عدم ادای احترام حین پخش سرود ملی ایران!

پس از پیشاورِ پاکستان، این‌بار دیپلمات طالبان با حضور در سی‌وهشتمین همایش بین‌المللی وحدت اسلامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *