بازار گوشت به ثبات رسید

آقای منصور پوریان گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا، اکثر گوشت ها جذب بازار نمی شود.

به گفته او، با وجود گستردگی عرضه دام، گوشت گرم و منجمد در بازار بسیار زیاد است که این امر منجر به ثبات بازار و کاهش قیمت در بازار شده است.

پوریان قیمت کنونی هرکیلو دام سبک را ۱۳۵ هزارتومان و دام سنگین گوساله نر ۴۵۰ کیلویی را ۱۲۲ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: با وجود گستردگی گوشت و نبود برنامه برای تولید داخل انتظار می رود که هرچه سریع تر برنامه ریزی صورت گیرد تا بخشی از دام خارج شود.

بازار گوشت به ثبات رسید

او گفت: هم اکنون میزان گوشت و دام موجود ۲ تا ۲.۵ برابر تقاضاست؛ بنابراین بخشی از دام ها باید خرید داخل شود یا بخشی مدیریت شده صادر شود.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *