بیت‌کوین امروز چند شد؟

به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز ۲.۴ درصد منفی شد و به ۲۴ هزار و ۷۹ دلار رسید. علیرغم کاهش قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، اما نسبت به ۷ روز پیش این ارز دیجیتال ۶ درصد رشد کرده است.

با توجه به کشف قیمت ساعات گذشته، ارزش کل بازار جهانی بیت‌کوین حالا به ۴۶۴ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین، یک میلیون و ۲۶۵ هزار بیت کوین به ارزش ۳۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

اتریوم هم حدود ۲ درصد در معاملات امروز منفی شد و هم‌اکنون ۱۶۴۴ دلار در حال دست به دست شدن است. کاردانو نیز یکی از ارزهایی بود که در معاملات امروز منفی شد و ۲.۶ درصد از ارزش خود را از دست داد. هم‌اکنون هر واحد از این ارز مجازی ۳۸ سنت به فروش می‌رسد.

سولانو به‌ عنوان یازدهمین ارز بزرگ بازار جهانی نیز امروز ۶.۶ درصد منفی شد و به ۲۳ دلار ۵۶ سنت دادوستد می‌شود.

به‌طورکلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی بیش از ۲ درصد کم شده و به ۱.۱ تریلیون دلار رسیده است. در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ میلیارد دلار پول جابجا شده است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *