تایید ۶ برنامه برای کاهش ناترازی‌های ارزی کشور در جلسه شورای عالی اقتصاد

احسان خاندوزی گفت: در حوزه اقتصاد با توجه به تاکید مهار تورم همکاری بسیار خوبی از طرف سازمان مدیریت برنامه بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی صورت گرفت.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، در جلسه شورای اقتصاد که با ریاست رئیس جمهور برگزار شد رئیس کل بانک مرکزی برنامه مشترک اقدام دستگاه ها در خصوص مهار تورم را اعلام کردند و کلیات این برنامه به تایید رسید و مقرر شد جزئیات زمان بندی هر یک از اقدامات دستگاه ها نهایی و به تصویب شورای عالی اقتصاد برسد.

او در خصوص تفصیل ۱۰ برنامه دولت گفت: در حوزه کاهش کسری بودجه دولت ۸ اقدام ، در برنامه کاهش ناترازی بانک های کشور ۷ اقدام ، در برنامه کاهش بدهی های دولت ۶ اقدام، در حوزه منابع و مصارف ارزی کشور و عرضه ارز از طرف صادرکنندگان ۶ اقدام ، در حوزه اهداف و برنامه های رشد اقتصاد ۳ اقدام و هدایت اعتبارات پیش بینی و رفع موانع تولید با ۱۱ اقدام در شورای عالی اقتصاد مورد تصویب قرار گرفت.

او گفت :کاهش ناترازی حوزه انرژی عرضه مدیریت انتظارات و و بهبود دیپلماسی اقتصادی و رشد سرمایه گذاری خارجی مورد تایید قرار گرفت همچنین لزوم تهیه بسته های رسانه ای و اطلاع رسانی در همین هفته جزئیات وظایف و برنامه های تمامی دستگاه ها باید اعلام شود.

خاندوزی

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *