حباب سکه بزرگتر از قبل شد 

قیمت سکه عقب رفت؛ حباب بزرگ شد/ ریسک خرید کدام قطعه سکه بالاست؟

قیمت سکه عقب رفت؛ حباب بزرگ شد/ ریسک خرید کدام قطعه سکه بالاست؟ 

حباب سکه در اولین روز هفته با افزایش روبرو شد به طوری که قیمت یک قطعه سکه تمام بهار آزادی شش میلیون تومان بیشتر از ارزش واقعی آن است.

قیمت سکه در آخرین روز هفته با برابر با ٢٧ میلیون و ٧٨٠ هزار تومان اعلام شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در اولین روز کاری هفته یعنی روز بیست و هشت مرداد به دو میلیون و ٢٩٠ هزار تومان رسید.

هر سکه طرح قدیم در روز پنجشنبه، یازده خرداد برابر با ٢۴ میلیون و ٩۴٠هزار تومان بود و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری ها با نرخ ٩ میلیون و ٩٢١ هزار تومان داد و ستد شد.

حباب سکه امامی ۶ میلیون و ۶٩ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی سه میلیون و ١۵٣ هزار تومان، حباب نیم سکه سه میلیون و ٩٣۴ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ٣۶۵ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم سه میلیون و ٢٢۴ هزار تومان شده است.

به این ترتیب افراد برای خرید هر قطعه سکه بین سه میلیون و ٢٢۴ تا شش میلیون و ٩٠ هزار تومان بیشتر از ارزش ذاتی آن پرداخت می‌کنند. در این شرایط بالاترین ریسک خرید به سکه بهار ازادی طرح امامی تعلق دارد.

 

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *