خریداران سکه بخوانند/ ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

خریداران سکه بخوانند/ ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

خریداران سکه بخوانند/ ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

افزایش دوباره حباب قیمت‌ها در بازار سکه ، ریسک خرید این کالای گرانبها را با افزایش روبرو کرد .

ایمان ربیعی- در پایان آخرین هفته اسفندماه، قیمت سکه تمام بهار آزادی روندی افزایشی را تجربه کرد و رشد قیمت همزمان با افزایش حباب قطعات مختلف سکه همراه بود .

در پایان معاملات امروز، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۲۸ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان گزارش شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش سیصد هزار تومانی در این مقطع زمانی به ۲۶ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه نیز هجده میلیون تومان و ربع سکه نیز به یازده میلیون تومان رسید. بهای سکه گرمی برابر با ۶ میلیون و هشتصد هزار تومان گزارش شد.

خریداران سکه بخوانند/ ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

حباب سکه تمام بهاز ازادی برابر با هفت میلیون و ۷۱۱ هزار تومان گزارش شده است که رقمی بسیار بالاست. حباب سکه بهار ازادی طرح قدیم میز برابر با پنج میلیون و ۴۳۱ هزار تومان اعلام شد.

حباب نیم سکه نیز هفت میلیون و ۴۶۶ هزار تومان است.حباب ربع سکه نیز پنج میلیون و ۷۳۱ هزار تومان است. حباب سکه گرمی چهار میلیون و ۲۰۶ هزار تومان است. به این ترتیب خرید نیم سکه و سکه امامی در شرایط کنونی ریسکس بسیار بالا را در بردارد.

پیش از این رییس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرده است که ریسک خرید سکه بالاست و سرمایه‌گذاران بهتر است نسبت به خرید مصنوعات طلا اقدام کنند.

۲۲۳۲۲۳

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *