قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد +جدول

قیمت شاهین در بازار آزاد امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است. فروشنده‌های شاهین دیروز رقمی معادل ۵۷۵ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌دادند و حالا این محصول امروز رکورددار افزایش قیمت بین محصولات سایپاست.

تیبا، تیبا ۲، کوییک دنده‌ای و کوییک R هر کدام پنج میلیون بیشتر از دیروز معامله می‌شوند. قیمت تیبا صندوقدار به ۳۴۰ و تیبا ۲ به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است. خرید کوییک دنده‌ای ۳۴۵ میلیون تومان هزینه دارد و کوییک R معادل ۳۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت روز محصولات سایپا را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد

مدل یکشنبه امروز
پراید ۱۵۱ ۲۶۵ میلیون تومان ۲۶۵ میلیون تومان
تیبا ۳۳۵ میلیون تومان ۳۴۰ میلیون تومان
تیبا ۲ ۳۴۰ میلیون تومان ۳۴۵ میلیون تومان
ساینا ۳۳۵ میلیون تومان ۳۳۵ میلیون تومان
کوئیک دنده‌ای ۳۴۰ میلیون تومان ۳۴۵ میلیون تومان
کوئیک R ۳۵۰ میلیون تومان ۳۵۵ میلیون تومان
کوئیک پلاس اتوماتیک ۴۲۰ میلیون تومان ۴۲۵ میلیون تومان
سیتروئن C۳ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان
چانگان CS۳۵ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
وانت زامیاد ۵۵۰ میلیون تومان ۵۵۰ میلیون تومان
کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان
آریو یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان
شاهین G ۵۷۵ میلیون تومان ۵۸۵ میلیون تومان

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *