کاهش قیمت تمام شده ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با ویلایی سازی

ارسلان مالکی گفت: یکی از پُرچالش‌ترین مساله‌ها در کشور، مساله مسکن است، به طوری که‌ از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ به ازای هر ۱۰۰ خانواده‌ای که تشکیل شده، ۶۴ واحد مسکونی ساخته شده است.

به گفته مدیرعامل و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن ما در سازمان ملی زمین و مسکن، در تمام دوران مسکن مهر دولت نهم و دهم ۵۹۰ هزار واحد یا هشت هزار هکتار زمین تامین کردیم که بخشی از آن هنوز تکمیل نشده است. ولی اکنون در دو سال گذشته ۵۱ هزار هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن تامین کردیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: ۳۴ هزار هکتار این زمین‌ها از الحاق به محدوده شهرها به دست آوردیم. ۱۶ هزار هکتار نیز شهرک‌سازی بوده که برای اولین‌بار در دولت سیزدهم انجام شده است.

او گفت: در راستای کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن به ویژه در پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده از واحدهای مسکونی با تراکم پایین و به صورت ویلایی نقش موثری در اجرای هرچه سریعتر پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.

کاهش قیمت تمام شده ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با ویلایی سازی

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *