اعلام قیمت جدید انواع میوه و سبزیجات

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی ب رای هفته جاری (۱۲ تا ۱۸ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد. در این هفته زغال اخته نیز به جمع میوه‌های عرضه شده در میوه فروشی‌ها با هر کیلو ۹۸ هزار تومان اضافه شد.

آنچه در ادامه میخوانید:

بازار میوه

ایران کشوری ۴ فصل بوده و همین مزیت سبب شده تا در تولید محصولات باغی و زراعی متنوع باشد. با گرم شدن دما بر تعداد و تنوع محصولات افزوده شده و تا حدودی قیمت‌ها نسبت به ابتدای فصل و به اصطلاح دوره نوبرانه، فروکش می‌کند.
در حال حاضر قیمت هر کیلو آلو زرد و شابلون ۲۴.۵۰۰، زردآلو ۲۸، هلو هسته جدا و سیب گلاب ۳۴.۵۰۰، انگور یاقوتی و انگور زرد ۳۹، آلبالو ۴۸، هلو انجیری ۴۹، گیلاس ۸۸، انجیر زرد، زغال اخته و انبه ۹۸ است.
هندوانه میوه مطلوب در فصل تابستان و نیز به عنوان ارزان‌ترین میوه بازار کشور با هر کیلو کمتر از ۱۰ هزار تومان قابل خرید برای شهروندان است.

بازار سبزی‌جات

قیمت در بازار متنوع سبزی جات نیز مناسب بوده و هر کیلو سیب زمینی بین ۱۶ تا ۱۹، پیاز زرد و شیری ۱۱.۸۰۰ در میوه فروشی‌های مرکزی شهر عرضه شده است. گفتنی است قیمت سیب زمینی از سوی وانت بار‌های میوه فروش هر کیلو ۱۳ هزار تومان معامله می‌شود.
خیار بین ۱۹.۸۰۰ تا ۲۴.۵۰۰، گوجه فرنگی ۹.۸۰۰ تا ۱۴ و کاهو رسمی ۱۲.۸۰۰ قیمت گذاری شده است. البته گوجه فرنگی از سوی وانت بار‌ها هر کیلو ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.
نرخ لیمو ترش هم در این بازار فروکش کرده و هر کیلو حدود ۲۰ هزار تومان شده است.
گران‌ترین سبزی در این بازار فلفل دلمه رنگی با هر کیلو ۷۵ هزار تومان (قیمت عمده فروشی) بوده و ارزان‌ترین سبزی مربوط به کاهو رسمی و پیاز شیری (سفید با هر کیلو ۹ هزار تومان (قیمت عمده فروشی) است.
در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

اعلام قیمت جدید انواع میوه و سبزی

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *