رونمایی از نخستین مرکز مدیریت و کنترل عملیات پروازی occ در اربعین

اولین مرکز مدیریت و کنترل عملیات پروازی occ در اربعین راه اندازی شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت که اولین مرکز مدیریت و کنترل عملیات پروازی occ در اربعین راه‌اندازی شد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز occ دسترسی سریع و به لحظه شرکت‌های هواپیمایی به مدیران سازمان هواپیمایی، تشریک مساعی و همکاری نزدیک ایرلاین‌ها با یکدیکر، تعامل عوامل دخیل در عملیات اربعین ، اتخاذ تصمیمات به‌موقع و واکنش سریع به تأخیرهای احتمالی است‌. همچنین با توجه به جایگاه حاکمیتی سازمان هواپیمایی کشوری و دسترسی سریع به ریاست سازمان برای اعمال تصمیمات مهم و صدور مجوزهای لازم و فوری این مرکز کار خود را آغاز کرده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امروز سومین روز آغاز به کار occ اربعین ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری‌ است افزود:
نمایندگان تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی حاضر در عملیات اربعین امسال به‌همراه نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، فرودگاه‌ها و سوختگیری با مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری مستمر و مداوم و ۲۴ ساعته به رصد و پایش پروازهای اربعین امسال می پردازند.
وی اظهار کرد: در پانزدهمین روز عملیات اربعین امسال، نمایندگان تام‌الاختیار شرکت های هواپیمایی ، نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، نمایندگان فرودگاهها و سوختگیری به پردازش اطلاعات، رصد وپایش پروازهای اربعین در ۲۳ نقطه فرودگاهی در سراسر کشور نظارت می کنند.

 

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *