توزیع شکر تولید داخل بدون محدودیت در بازار

آقاق بهمن دانایی، دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران درباره توزیع شکر در بازار گفت: کارخانجات قند از دهم شهریور ماه چغندر قند را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کرده‌اند.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ کارخانه مشغول به کار هستند و تا هفته آینده ۲۰ کارخانه دیگر آغاز به کار خواهند کرد و از دهه دوم مهر با ورود نیشکر به کارخانجات، تولید شکر افزایش خواهد یافت.

دانایی پیش بینی کرد که در شش ماهه دوم سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن شکر در کشور تولید شود.

دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران تاکید کرد: در شش ماهه دوم سال ما هیچگونه کمبودی در تنظیم بازار و تامین شکر نخواهیم داشت و تا چند روز آینده قیمت شکر به قیمت مصوب باز خواهد گشت.

او گفت: ما ۲۹ کارخانه چغندر در سراسر کشور داریم که تا هفته آینده فعالیت خود را به صورت کامل آغاز می‌کنند و ۹ کارخانه نیشکر هم از هفته دوم مهر شروع به کار می‌کنند.

توزیع شکر تولید داخل بدون محدودیت در بازار

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *