کاهش ۳۹ درصدی شرارت در تهران

به گزارش مشرق، امروز نوزدهم مهرماه ۱۴۰۲، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به موضوع رصد و کنترل پلیس بر اراذل و اوباش در شهر تهران پرداخت و اظهار داشت:دستگیری‌ها و اقداماتی که از سوی همکاران بنده در خصوص دستگیری اراذل و اوباش صورت گرفته است در سه حوزه اقدامات سلبی، اقدامات پیشگیرانه و مهم‌تر از همه مشارکت مردم عزیز کلانشهر تهران در اجرای طرح‌های پلیس امنیت بوده است که به لطف خدا ۳۹ درصد از آمار شرارت‌های تهران در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: در حوزه تخریب اموال عمومی و خصوصی در شهر تهران ۴۸ درصد کاهش داشته‌ایم؛ همچنین در حوزه دستگیری افراد شرور نیز ۱۷ درصد عملیات‌های موفق نسبت به ۶ ماهه سال گذشته بیشتر شده است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: خیلی از اراذل و اوباش از تهران به سمت دیگر شهرستان‌ها متواری می‌شوند که پلیس امنیت ۱۹ گروه از این افراد را که در گروه‌های چند نفری شرارت‌هایی در تهران مرتکب شده و به ۷ استان دیگر فرار کرده بودند را دستگیر و به تهران منتقل کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران اعلام کرد: در۶ ماهه ابتدای سال جاری ۲۸ درصد کنترل و احضار اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته بیشتر شده است؛ همچنین کشفیات پلیس امنیت از مخفیگاه‌های اراذل و اوباش مانند سلاح سرد و گرم و مواد مخدر وابزارهای فیزیکی و … ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ راستی گفت: در ادامه اقدامات همکاران بنده در حوزه ایجاد و احساس امنیت در شهر تهران باید بگویم که اراذل و اوباش در بین مردم جایگاهی نداشته و به خاطر عملکرد پلیس نیز احساس آرامش ندارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران خاطرنشان کرد: کسانی که با اقدامات مجرمانه و خطرآفرین خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند هیمنه آنها باید شکسته و خراب شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات پیشگیرانه وظیفه پلیس امنیت این است که نگذارد این افراد با شرارت‌های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را سلب کنند.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دارندگان کارت بانکی بخوانند/ سقف انتقال کارت به کارت اعلام شد

سقف انتقال کارت به کارت مشخص شد.مجله خبری بهیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *