بهترین لوله استیل را در ایران چه برندی تولید می‌کند؟

یکی از چالش‌های خرید لوله استیل، انتخاب لوله با بهترین کیفیت است. برای انتخاب بهترین لوله استیل باید به دنبال برندی باشید که نمونه‌های عالی و متمایز را عرضه می‌کند. شما می‌توانید شرکت‌های زیادی را پیدا کنید؛ اما انتخاب بهترین مدل اهمیت زیادی دارد. از این رو در این مقاله در کنار معرفی بهترین برند عرضه‌کننده لوله استیل، ویژگی‌های یک لوله استیل باکیفیت را هم برای شما نوشته‌ایم.

ویژگی‌های لوله استیل باکیفیت

یک لوله استیل باکیفیت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

یک لوله استیل خوب باید استانداردهایی را از جمله ASME و ASTM را داشته باشد. علاوه بر این، میزان رافنس محصولات استیل برای کاربردهای بهداشتی باید کمتر از 0.4 باشد. البته بعضی برندها تلاش می‌کنند تا میزان رافنس را به کمترین مقدار ممکن نسبت به رقبا برسانند.

مقاومت در برابر خوردگی، دما و فشار بالا

لوله استیل باید مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون (اکسیده شدن با اکسیژن در هوا) داشته باشد. فولاد ضد زنگ که حاوی کروم است، لایه‌ای از اکسید کروم روی سطح خود ایجاد می‌کند که فرآیند اکسیداسیون را متوقف می‌کند. علاوه بر این، لوله استیل باید مقاومت مناسبی در برابر خوردگی شیمیایی داشته باشد. همچنین مقاومت خوردگی الکتریکی عامل مهم دیگری است که باید وجود داشته باشد.

علاوه بر همه این ها، لوله استیل باید مقاومت بالایی در برابر دما و فشار بالا به ویژه در هنگام استفاده در صنایع حساس را داشته باشد.

استفاده از بهترین آلیاژها

آلیاژهای متفاوتی برای ساخت لوله استیل به کار می‌رود؛ اما بهترین آلیاژها 304 و 316 هستند. البته اگر قصد استفاده از لوله استیل برای صنایع شیر، لبنی، غذایی و دارویی را دارید، باید از آلیاژهای 304L و 316L استفاده کنید. این آلیاژ علاوه بر داشتن سطح بسیار صاف و با رافنس پایین، ذرات و آلاینده ها را به خود جذب نمی‌کنند.

انتخاب بهترین برند لوله استیل

شما برای انتخاب بهترین برند لوله استیل صنایع دارویی و غذایی، باید برندی را در نظر بگیرید که لوله‌های آن، ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • مطابق با استانداردهای ASTM و ASME BPE
  • تنوع در قطر و اندازه
  • دارای رافنس پایین (کمتر از 0.4)
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و دما و فشار بالا

همچنین یک برند باید کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه‌ای در خصوص مشورت در هنگام خرید را داشته باشد.

ASSP مرجع اصلی تولید و فروش لوله استیل در ایران

در صورتی که همه ویژگی‌های بالا را در کنار هم قرار دهید، به ASSP بهترین برند لوله استیل خواهید رسید. ASSP برند محصولات استیل شرکت استیل پاسارگاد است. استیل پاسارگاد با بیش از 30 سال تجربه در حوزه تولید، عرضه و فروش لوله استیل برای صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، شیر، لبنی، غذایی و دارویی است. این شرکت محصولات خود را با ضمانت کیفیت و اصالت عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید به سایت استیل پاسارگاد مراجعه کنید یا با شماره 02166392039 تماس بگیرید تا کارشناسان به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *