اینترنت رایگان برای شب یلدا ۱۴۰۲ همراه اول

به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۲، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند بسته‌ ترکیبی شامل مکالمه نامحدود (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت با تخفیف ویژه، به قیمت ۸,۰۰۰ هزار تومان از طریق کد *۱۰۰*۶۷# خریداری کنند.

جزئیات اینترنت رایگان شب یلدا 1402 همراه اول

این بسته‌ها به شرح جدول زیر از تاریخ ۲۹ آذر تا ۱ دی ماه ۱۴۰۲ برای مشترکین قابل خریداری هستند.

نوع مشترک فعالسازی استعلام راهنما

دائمی و اعتباری *۱۰۰*۶۷# *۱۰۰*۱۰# *۱۰۰*۶۷*۱۹#
انارستان *۱۰۰*۶۶۷۱# *۱۰۰*۱۰# *۱۰۰*۶۶۷۱*۱۹#
  • بسته ترکیبی ۱ گیگابایت + مکالمه نامحدود (۷۲۰دقیقه) درون شبکه از ۸ شب ۳۰ آذر تا ۸ صبح ۱ دی به قیمت ۸,۰۰۰ تومان با شماره‌گیری *۱۰۰*۶۷# ویژه مشترکین دائمی و اعتباری
  • بسته ترکیبی ۱ گیگابایت + مکالمه نامحدود (۷۲۰دقیقه) درون شبکه از ۸ شب ۳۰ آذر تا ۸ صبح ۱ دی به قیمت ۵,۰۰۰ تومان با شماره‌گیری *۱۰۰*۶۶۷۱# ویژه مشترکین انارستان

 

نحوه دریافت اینترنت رایگان شب یلدا همراه اول

این بسته ترکیبی از ساعت ۰۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ لغایت ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ برای مشترکین دائمی و اعتباری بر روی درگاه‌های *۱۰۰*۶۷# و برای مشترکین انارستان بر روی درگاه *۱۰۰*۶۶۷# قابل خریداری می باشد.

این بسته ترکیبی از ساعت ۲۰ پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ لغایت ساعت ۸ جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ قابل استفاده خواهد بود.

برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه (درون شبکه و ثابت)، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان نیز امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان را خواهند داشت.

این بسته‌ها رزرو یا تمدید خودکار ندارد.

خرید مجدد بسته پس از پایان حجم اینترنت و یا مکالمه، در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر نیست.

قیمت این بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری و انارستانی در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# امکانپذیر است.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *