ثبت نام ایران خودرو طرح مادران دی ۱۴۰۲ + فروش فوری

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

شرایط تبدیل اختیاری خودروی طرح جوانی جمعیت

به اطلاع نمایندگان محترم می رساند شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی با اولویتهای تابستان ۱۴۰۲ ویژه طرح جوانی جمعیت به صورت اختیاری ایجاد شده است در صورت تمایل مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های مذکور اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

طرح جوانی جمعیت
خودرو خودروی قابل عرضه برنامه فروش موعود
تارا دستی پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای ۱۰۵۹۰۰ ۹۰ روزه

توضیح : این شرایط کاملاً اختیاری است و مشتری در صورت عدم تمایل می تواند خودروی ثبت نام شده خود را متعاقباً و پس از فراخوان مجدد ، ثبت نام و واریز وجه نماید.

ثبت نام ایران خودرو طرح مادران دی ۱۴۰۲ + فروش فوری

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *