زمان دقیق واریز یارانه دی ۱۴۰۲

دولت محترم طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و پنجاه و پنجم ۱۴۰۲ را روز بیستم دی به حساب سرپرست خانواده واریز می کند.

چیزی که مشخص می باشد روز ۲۰ دی ۱۴۰۲ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه دی ۱۴۰۲ خواهد بود.

این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ دی ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

میزان واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

جزئیات اضافه شدن ۲ دهک جدید به یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیک

معاون امور رفاه وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جزئیات اضافه شدن ۲ دهک جدید ۶ و ۷ به طرح یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیک را تشریح کرد.

دو دهک درآمدی ۶ و ۷ به طرح یارانه برگ مضاعف کالابرگ الکترونیکی اضافه شده‌اند گفت: با این حساب تا امروز ۷ دهک کم درآمد جامعه به اندازه حدود ۶۱ میلیون نفر مشمول این طرح شده‌اند، در حالی که قانون ما را مکلف کرده که طرح کالا برگ الکترونیکی را تا سقف ۵ دهک کم درآمد جامعه اجرا کنیم.

وی افزود: کسانی که به میزان ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه خود از ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر خریداری کنند، ۱۲۰ هزار تومان نیز یارانه مضاعف و تشویقی دریافت می‌کنند که این ۱۲۰ هزار تومان اضافه هم باید صرف خرید اقلام همان سبد کالایی شود.

زمان دقیق واریز یارانه دی ۱۴۰۲

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *