قیمت طلای دسته دوم ۱۸ عیار امروز پنجشنبه 14 دی 1402

قیمت طلا به شکل لحظه ای اعلام می شود. قیمت طلا دسته دوم امروز پنجشنبه در این لحظه به شرح ذیل است که در جدول می بینید.

قیمت طلای دسته دوم ۱۸ عیار امروز پنجشنبه 14 دی 1402

قیمت طلا کاهش می یابد؟

قیمت طلا در بازار جهانی کاهش پیدا کرده و به حدود ۲ هزار و ۳۴ دلار رسید.

این قیمت برای اونس طلا، کاهش حدود ۲۶ دلاری طلا را نشان می‌دهد.بررسی روند قیمت‌ها در بازار طلا حاکی از آن است که در طول یک هفته گذشته اونس طلا، ریزش ۴۴ دلاری را تجربه کرده است.

این شرایط در حالی در بازار طلا حاکم است که برخی از تحلیلگران معتقدند که این احتمال وجود دارد که در کوتاه‌مدت شاهد افزایش قیمت طلا به ۲۱۰۰ دلار در هر اونس باشیم.

به باور آن‌ها، طلا در حال حاضر در حالت تثبیت است و در صورتی که انتظارات فعلی برای فدرال رزرو در سال ۲۰۲۴ پابرجا باشد، بر اساس آن افزایش‌های سال ۲۰۲۳ بیشتر خواهد بود.

معامله گران به دلیل کاهش نرخ تورم و شیب شدید فدرال رزرو در نشست سیاستگذاری دسامبر خود، شرط بندی برای کاهش نرخ در سال ۲۰۲۴ را دو برابر کرده‌اند.

این انتظارات به طلا کمک کرد تا در سال ۲۰۲۳ جهش ۱۳ درصدی داشته باشد که اولین رشد سالانه آن از سال ۲۰۲۰ است زیرا کاهش نرخ بهره باعث کاهش هزینه فرصت نگهداری شمش‌های بدون بازده می‌شود.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *