چگونه اسکیچرز اصل را تشخیص داده و از کجا بخریم؟

برند اسکیچرز، یک برند مشهور جهانی است که همه آن را به راحتی و استایل شیک و لوکس می شناسند. بسیاری از افرادی که به دنبال فعالیت های ورزشی هستند یا می خواهند در طول روز راحت بمانند، فقط اسکیچرز می پوشند. برند اسکیچرز در این سال ها بر روی تکنولوژی های جدید کفش سازی و استفاده از فن آوری روز دنیا تمرکز کرده و توانسته به نتایج شگرفی برسد که در موفقیت این برند جهانی تاثیر زیادی داشته است. کفی های فوم بسیار نرم و در عین حال مقاوم، رویه های بسیار با کیفیت و سبکی فوق العاده این کفش ها همگی باعث شده اند تا اسکیچرز به یک کفش تمام عیار برای فعالیت های ورزشی و پیاده روی مبدل شود.

چگونه کفش اسکیچرز اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از معضلاتی که برای خرید کفش اسکیچرز اصل وجود دارد، تشخیص اسکیچرز اصلی از تقلبی یا طرح اسکیچرز است که امروزه به طور وسیعی در بازار وجود دارد. در ادامه چند روش برای تشخیص اسکیچرز اصل از تقلبی را ارائه می دهیم.

بررسی لوگو و برندینگ اسکیچرز

یکی از راه های شناخت اسکیچرز اصل، بررسی لوگوی اسکیچرز است که به صورت نشان نمادین «S» در کنار یا پشت کفش قرار دارد. به لوگو توجه کنید. اگر کج یا تار باشد ممکن است جعلی باشد. همچنین برچسب داخل کفش را بررسی کنید. باید شامل لوگو، سایز و کد محصول باشد که اگر هم کدام از این ها وجود نداشت، نشانه تقلبی بودن کفش است. همچنین دقت کنید که اکنون اسکیچرز اصل در چین تولید می شود.

مقایسه قیمت و کیفیت کفش

زمانی که می خواهید خرید کفش اسکیچرز را انجام دهید، بر روی کیفیت محصول و تناسب آن با قیمت آن دقت کنید. اگر یک کفش طرح اسکیچرز با قیمت پایینی عرضه شد خود نشان دهنده تقلبی بودن آن کفش است چرا که کفش های برندهای اصل قیمت بالاتری را دارند و از کیفیت متمایزی نسبت به سایر کفش ها برخوردار هستند.

بررسی کد کفش در وب سایت شرکت

یکی از راه های تشخیص اصل بودن برند اسکیچرز بررسی کد روی برچسب محصول در وب سایت شرکت اسکیچرز است. اگر محصولی در وب سایت اسکیچرز یافت نشد به احتمال زیاد تقلبی است.

خرید از فروشگاه های معتبر

یکی از بهترین راه ها برای خرید کفش اسکیچرز اصل، خرید از فروشگاه های معتبر است. زمانی که شما از یک فروشگاه معتبر که به صورت تخصصی به عرضه کفش های برند اسکیچرز می پردازد، خرید می کنید می تواند این اطمینان را به شما بدهد که اسکیچرز اصل خریده اید.

کفش اسکیچرز اصل از کدام فروشگاه بخریم؟

اگر به دنبال خرید کفش اسکیچرز مردانه هستید و می خواهید یک کفش شیک و کاربردی داشته باشید، فروشگاه ایران اسکیچرز طیف گسترده ای از کفش های اسکیچرز اصل را در دسترس شما قرار می دهد. همچنین خرید کفش اسکیچرز زنانه از این فروشگاه این مزیت را دارد که به دلیل تنوع بالای محصولات، به راحتی بتوانید مدل متناسب با سلیقه خود را خریداری کنید. ایران اسکیچرز بیش از یک دهه در زمینه توزیع کفش اسکیچرز اصل در سراسر کشور فعالیت دارد و می توانید با خیالی آسوده به خرید کفش اسکیچرز بپردازید. پس اگر هنوز برای خرید کفش اسکیچرز اقدام نکرده اید، ایران اسکیچرز فرصت مناسبی است تا راحتی، استایل شیک و تطبیق پذیری اسکیچرز اصل را تجربه کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

بیانیه سپاه پاسداران؛ معجزه طوفان الاقصی و عملیات حیرت انگیز وعده صادق امتداد دفاع مقدس است

تداوم روند قدرت افزایی دفاعی برای مقابله متناسب و موفق با تهدیدات متصور در حوزه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *