قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۲۰ دی ۱۴۰۲

تارا اتوماتیک تیپ V۴ گرانقیمت‌ترین سواری داخلی است و امروز چهارشنبه ۲۰ دی با رشد قیمت ۱۵ میلیونی درمقایسه با دیروز پا به بازار گذاشته است.

قیمت تارا اتوماتیک تیپ V۴ در بازار آزاد به ۹۷۵ میلیون تومان رسید و دنا پلاس شش‌دنده که معادل ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورده، رشد ۱۰ میلیونی را تجربه می‌کند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای فرمان برقی، ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای، تارا دنده‌ای، تارا اتوماتیک V۲، دنا پلاس ساده، دناپلاس توربو اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه‌سوز و سورن پلاس بنزینی هر کدام پنج میلیون گران شدند و در طرف مقابل به‌همین اندازه از قیمت پارس سال، رانا پلاس سقف فلزی و رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای درقیاس با دیروز پنج میلیون گران شده‌اند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۲۰ دی ۱۴۰۲

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو سه‌شنبه امروز
سورن پلاس دوگانه‌سوز 645 میلیون تومان 650 میلیون تومان
سورن پلاس بنزینی 615 میلیون تومان 620 میلیون تومان
دنا پلاس 695 میلیون تومان 700 میلیون تومان
دنا پلاس شش‌دنده‌‌ 800 میلیون تومان 810 میلیون تومان
دناپلاس توربو اتوماتیک 875 میلیون تومان 880 میلیون تومان
پارس سال XU7p 575 میلیون تومان 570 میلیون تومان
207 دنده‌ای فرمان برقی 665 میلیون تومان 670 میلیون تومان
207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای 885 میلیون تومان 890 میلیون تومان
رانا پلاس سقف فلزی 540 میلیون تومان 535 میلیون تومان
رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای 580 میلیون تومان 575 میلیون تومان
تارا دنده‌ای V1 715 میلیون تومان 720 میلیون تومان
تارا اتوماتیک V2 810 میلیون تومان 815 میلیون تومان
تارا اتوماتیک V4 960 میلیون تومان 975 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 3 پانوراما 555 میلیون تومان 560 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2 505 میلیون تومان 510 میلیون تومان

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *