ترافیک ۴ پیام‌رسان داخلی و ۲ نرم‌افزار تصویری در نوروز رایگان است

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار یک پست در کانال خود، نوشت: «امسال با تلاش شرکت‌های دانش بنیان، جوانان متخصص و البته حمایت‌های ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیام رسان‌های داخلی از نظر خدمات رسانی رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشتند.»

او افزود: «در طول این مدت هم میزان استفاده هموطنان از این سکوها رشد قابل توجهی داشته که آخرین آمار کاربران فعال ماهانه آنها را در اینجا با شما به اشتراک می‌گذارم. کاربر فعال ماهانه پیام رسان «ایتا» ۲۱.۶ میلیون نفر و روزانه ۱۲.۳ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «روبیکا» ۳۹ میلیون نفر و روزانه ۱۸.۲ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «بله» ۱۴.۸ میلیون نفر و روزانه ۴.۲ میلیون نفر و کاربر فعال ماهانه پیام رسان سروش پلاس ۱۰.۴ میلیون نفر و روزانه ۵.۱ میلیون نفر است.»

زارع پور ادامه داد: «همه ساله در ایام نوروز میزان ارتباطات مردم از طریق فضای مجازی به نحو چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. ما هم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گرفتیم به منظور تسهیل ارتباطات مردم در این ایام فرخنده، ترافیک چهار پیام رسان ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و دو نرم افزار ارتباط تصویری قرار و اسکای روم را با همکاری اپراتورها رایگان کنیم که در نتیجه استفاده از این سرویس‌ها از تاریخ اول تا چهاردهم فروردین ماه برای کاربران بدون هزینه خواهد بود. امیدوارم از قابلیت تماس صوتی و تصویری با کیفیت در بستر پیام رسان های ایرانی لذت ببرید.»

ترافیک ۴ پیام‌رسان داخلی و ۲ نرم‌افزار تصویری در نوروز رایگان است

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی

واگذاری باشگاه زیان ده به تامین اجتماعی/ پرداخت دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از جیب کارگران در شرایطی واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب رد دین به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته، که مشخصا واگذاری این باشگاه زیان ده به سازمانی که خودش در آینده ای نه چندان دور شرایط مطلوبی نخواهد داشت، می تواند برای هر دو شرکت بحران آفرین باشد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی سرانجام با مصوبه هیئت وزیران وارد فاز اجرایی شد. بر اساس این مصوبه 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذارد می شود. به دنبال انتشار این خبر انتقاد ها به این تصمیم دولت جهت واگذاری دو باشگاه سرخابی شدت گرفت. کارشناسان معتقدند این نحوه ی واگذاری نه تنها مشکلی از مشکلات این دو تیم حل نخواهد کرد بلکه از طرفی بر مشکلات شرکت هایی که این تیم ها به آن ها واگذار شدند، خواهد افزود و این اقدام هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. واگذاری یا رد دی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *