از 2 گزینه دروازه و خط حمله پرسپولیس رونمایی شد:بررسی کارنامه برنر مارکوس و ناتان سلز !

یحیی گل‌محمدی در جلسه با درویش مدیرعامل پرسپولیس نام یک مهاجم برزیلی را به باشگاه اعلام کرده است.

رونمایى از مهاجم مدنظر گل محمدى:

پیگیری‌ها مشخص کرد که برنر دی‌الیویرا مهاجم ۲۹ ساله و ۱۸۳ سانتی‌متری برزیلی مدنظر یحیی قرار دارد.

برنر هم‌ اکنون عضو تیم اسپورت کریستال پرو می‌باشد و سابقه عضویت در بوتافوگو، آوای و گویاس در لیگ برزیل و هم‌ چنین فوتبال باشگاهی ژاپن و تایلند را در کارنامه دارد.

ارزش این بازیکن ۴۷۵ هزار یورو می‌باشد و فصل قبل در ۳۳ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده است.

آمار عملکرد مهاجم برزیلی که به پرسپولیس معرفی شده حتی از لئاندرو پریرا هم ضعیف‌تر است.

بررسی گزینه جدید نقل و انتقالات سرخ‌ها:

باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود. در این بین، نگاهی هم به بازگرداندن شهریار مغانلو از سپاهان داشت. اما با گذشت زمان و ناامیدی از جذب مغانلو تلاش‌ها برای یافتن یک مهاجم خارجی بیشتر شده است.

جذب مهاجم خوب خارجی البته برای باشگاه‌های ایرانی کار دشواری است. به جز محدودیت‌های مالی، یک مشکل دیگر هم وجود دارد. این که مهاجمان خارجی برای این که به ایران بیایند مبلغی بیش از شرایط عادی‌ طلب می‌کنند.

مثلا اگر بپیذیرند که با قیمت 600 هزار دلار به قطر یا امارات بروند برای این که به یک باشگاه ایرانی بیایند 800 هزار دلار می‌خواهند. در واقع هر مهاجمی که به ایران می‌آیند قیمت واقعی‌‌اش 20 درصد کمتر از چیزی است که می‌خواهد. این مساله روی کیفیت هم تاثیر می‌گذارد.

برنر

یعنی در ایران از یک مهاجم 800 هزار دلاری باید به اندازه یک مهاجم 600 هزار دلاری توقع داشته باشیم.

حالا یک مهاجم برزیلی به نام «برنر مارلوس واراندا دی اولیویرا» به پرسپولیس پیشنهاد شده است که قیمتش 475 هزار یورو است. قیمت این مهاجم چندان بالا نیست و به همین دلیل نباید کیفیت چندان بالایی هم داشته باشد.

مرور کارنامه عملکرد برنر هم این شائبه را تائید می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌هایی مثل ژوونتود، اینترناسیونال، بوتافوگو، گویاس و آوایی برزیل را دارد. بالاترین قیمت برای او در همین دوران حضور در آوای ثبت شد. در سال‌های 2018 و 2019 و حدود یک میلیون یورو.

اما از آن به بعد قیمت برنر شروع به پایین آمدن کرد. در سال 2020 برنر از اینترناسیونال به تیم بانکوک یونایتد تایلند رفت. در 10 بازی 3 گل برای این تیم زد و با پیشنهاد تیم فاجیانو اوکایاما از لیگ دو ژاپن روبرو شد و به سرزمین آفتاب تابان رفت. اما فقط دو بازی در این تیم انجام داد.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *