فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد.

در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

عکس| واکنش جالب سرمربی استقلال به ملی‌پوش شدن مهاجمش

عکس| واکنش جالب سرمربی استقلال به ملی‌پوش شدن مهاجمش سرمربی استقلال خوزستان با واکنشی جالب حضور مهاجم این تیم در اردوی تیم ملی را به وی تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان جدید و البته جوان طبق برنامه‌ریزی امیر قلعه‌نویی پیش می‌رود. یکی از بازیکنان جدیدی که به این اردو دعوت شده جواد آقایی‌پور، مهاجم ۲۴ ساله استقلال خوزستان است که طی دیدارهای اخیر ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان با انتشار پستی دعوت جواد آقایی‌پور را به شکل جالبی تبریک گفته است و ضمن اشاره به مسیر سختی که این بازیکن برای دست‌یابی به آن دنبال کرده، در پایان با جمله «مو قشنگ تیم ملی مبارک» برای شاگرد خود آرزوی موفقیت کرده است. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *