زمان دقیق انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شد

زمان دقیق انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شد

زمان دقیق انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شد

خبرورزشی نوشت: زمان دقیق انتخاب سرمربی تیم ملی و زمان دقیق شروع تمرینات تیم ملی مشخص شد.

تیم ملی بعد از جام جهانی برای اولین بار در فیفا دی فروردین ماه به میدان می آید و دو بازی دوستانه با تیم های روسیه و عراق انجام می دهد.

زمان برگزاری انتخاب سرمربی تیم ملی و زمان شروع تمرینات تیم ملی بر همین اساس مشخص شده است.

زمان انتخاب سرمربی تیم ملی: سرمربی تیم ملی در نشست اعضای هیات رئیسه که نهم اسفند در خارک برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

زمان شروع تمرینات تیم ملی: فدراسیون فوتبال ۲۷ اسفند مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را برگزار می کند و یک روز بعد یعنی ۲۸ اسفند تمرینات تیم ملی در زمین شمار دو کمپ آغاز می شود.

زمان بازی دوستانه با روسیه: این بازی احتمالا دوم فروردین برگزار می شود، به این خاطر که طبق قوانین فیفا باید بین برگزاری بازی های دوستانه ۵ روز فرصت باشد.

زمان بازی دوستانه با عراق: این بازی دوستانه ۷ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود. فدراسیون فوتبال عراق زمان برگزاری این بازی را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • حمله به جورجینا به بهانه روز جشن ملی عربستان

  • عکس | آخرین تصویر از مشاور وزیر پیش از سقوط بالگرد

  • عکس| واکنش غیر اخلاقی پیکه به حذف بارسلونا

۲۵۱۲۵۴

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *