سوال مهم از مسئولان؛ چرا بازی پرسپولیس – النصر در این استادیوم زیبا برگزار نشد؟

برگزاری بازی پرسپولیس و النصر و وضعیت چمن عجیب این استادیوم آزادی حسابی سوژه رسانه‌های خارجی شد در حالی که استادیوم زیبا و مدرن امام رضا (ع) می توانست میزبان این بازی مهم باشد.

با وجود این‌که دو روز از پایان دیدار پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد اما حواشی مربوط به این مسابقه همچنان ادامه دارد. پیش از شروع این بازی تمام اخبار پیرامون حضور کریستیانو رونالدو در تهران بود ولی پس از بازی اوضاع تغییر کرد و صحبت‌های زیادی درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی مطرح شده است. اعضای باشگاه پرسپولیس پس از مسابقه به‌شدت از وضعیت چمن آزادی انتقاد داشتند و حتی در جریان بازی هم مشخص بود که النصری‌ها از کیفیت چمن ناراضی هستند.

با توجه به وضعیت میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، حالا خیلی‌ها می‌پرسند که چرا پرسپولیس ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را به عنوان میزبان معرفی نکرد. با توجه به جایگاه ویژه پرسپولیس این تیم در همه جای ایران هوادار دارد و در دیدارهای بعدی مرحله گروهی مشکلی برای پر کردن ورزشگاه امام رضا (ع) نداشت. بدون شک اگر دیدار پرسپولیس و النصر در مشهد برگزار می‌شد میزبانی بهتری از تیم عربستانی به عمل می‌آمد و کیفیت چمن هم سوژه نمی‌شد.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *