شروع متفاوت فردوسی‌پور پس از ۷ ماه/پیام جدید عادل با تم انتقادی

شروع متفاوت فردوسی‌پور پس از ۷ ماه/پیام جدید عادل با تم انتقادی

شروع متفاوت فردوسی‌پور پس از ۷ ماه/پیام جدید عادل با تم انتقادی

عادل فردوسی‌پور درباره اتفاقات اخیر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.

عادل فردوسی‌پور گفت: «از آخرین مصاحبه‌ای که من در فوتبال ۳۶۰ انجام دادم نزدیک به ۷ ماه می‌گذرد. یک وقفه طولانی داشتیم و در این مدت همه ناراحت و عزادار بودیم. صحبت درباره فوتبال و برنامه فوتبالی ساختن و مصاحبه گرفتن اولویت هیچکدام از ما نبود و حرف‌های مهم‌تری برای شنیده شدن وجود داشت. آنچه بر ما در این ماه‌ها گذشت بسیار دردناک بود و اثر آن بر ما خواهد بود و حافظه جمعی ما خواهد ماند. جوانان و عزیزانی که در این مدت از دست دادیم و آسیب خوردند همه عاشق زندگی بودند و امید داشتند. ما امید و عشق به زندگی را از این عزیزان یاد گرفتیم. ما ناامید نمی‌شویم. ما همدیگر را داریم و به زندگی کردن ادامه می‌دهیم و با کمک هم تمام توان و تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ایران بهتری را برای جوانانمان بسازیم.»

بیشتر بخوانید:

  • گفت و گوی جنجالی فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش/درباره سرود خواندن روی ما فشار بود

  • عکس | عادل فردوسی پور در مراسم ختم کیومرث پوراحمد

  • عکس | سلنا گومز کنار کریستیانو رونالدو در تهران!

۲۵۸ ۲۵۸

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *