عکس| برگه احضاریه مایلی‌کهن منتشر شد/ موضوع شکایت قلعه‌نویی چیست؟

از قرار معلوم کار دو چهره سرشناس استقلال و پرسپولیس به قوه قضاییه کشیده شده است.

چندی قبل پس از این‌که محمد مایلی‌کهن مصاحبه‌هایی انجام داد و امیر قلعه‌نویی را به باد انتقاد گرفت، سرمربی کنونی تیم ملی که قبلا هدایت استقلال را نیز بر عهده داشته است از این پیشکسوت پرسپولیس شکایت کرد و کار در مسیر قوه قضاییه قرار گرفت.

حالا از قرار معلوم احضاریه قلعه‌نویی به دست محمد مایلی‌کهن رسیده و سرمربی اسبق تیم ملی برای پیگیری ماجرا از گیلان به تهران آمده است. این سند اختصاصی خبرورزشی نشان می‌دهد داستان مرتفع نشده و پای فوتبال دوباره بابت شکایت دو چهره سرشناس خود به قوه قضاییه و دادسرا باز خواهد شد چون احضاریه شکایت قلعه‌نویی در اختیار مایلی‌کهن قرار گرفته است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این بار قضیه چگونه جمع می‌شود و کار تا کجا پیش خواهد رفت! مایلی‌کهن و قلعه‌نویی پیش از این و در سالیان گذشته هم سابقه تقابل رسانه‌ای با یکدیگر را داشته‌اند اما کار هیچ‌وقت تا این‌جا بالا نگرفته بود.

مشروح سخنان مایلی‌کهن را این‌جا بخوانید: به خاطر شکایت قلعه‌نویی به دادسرا احضار شده‌ام/ یادم نرفته حجازی و پورحیدری در مورد این‌آقا چه چیزهایی می‌گفتند/ شانس آوردم اعدامم نکردند!

عکس| برگه احضاریه مایلی‌کهن منتشر شد/ موضوع شکایت قلعه‌نویی چیست؟

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *