عکس| تشکر هواداران الهلال از رشید مظاهری؛ چقدر تو مهربانی!

به نظر می رسد که پیام ویدیویی صادق درودگر به دست هواداران حاضر در استادیوم آزادی نرسید چرا که علی رغم توصیه‌های مکرر مدیران نساجی، در چند صحنه، بطری‌هایی به سمت هواداران الهلال پرتاب شد که این موضوع در لحظه اخراج کاپیتان تیم عربستانی بیشتر به چشم آمد.

پس از اخراج سلمان الفرج و زمانیکه بازیکن کهنه کار الهلال قصد داشت تا از تونل استادیوم عبور کرده و به رختکن تیمش برود، متأسفانه برخی از تماشاگران اشیائی را به سمت این بازیکن پرتاب کردند که باعث شد او دوباره به درون زمین بازگردد.

پس از این اتفاقات، رشید مظاهری سریعا خود را به صحنه رساند و سلمان الفرج را تا داخل تونل استادیوم همراهی کرد تا هواداران حاضر در استادیوم، چیزی را به سمت کاپیتان الهلال پرتاب نکنند.

این موضوع با واکنش هواداران تیم عربستانی در صفحه اینستاگرام او همراه شد. بسیاری از طرفداران الهلال با هجوم به پیج شخصی مظاهری، کامنت‌های فراوانی در تقدیر و تشکر از این کار او منتشر کردند.

الهلالی‌ها با کامنت‌هایی مانند چقدر تو مهربان هستی، ممنون بابت اخلاق خوبت، مرسی قهرمان، تو یک دروازه بان بزرگ هستی، هواداران الهلال تو را فراموش نمی کنند و… نسبت به این حرکت قابل ستایش مظاهری واکنش نشان دادند.

عکس| تشکر هواداران الهلال از رشید مظاهری؛ چقدر تو مهربانی!

عکس| تشکر هواداران الهلال از رشید مظاهری؛ چقدر تو مهربانی!

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *