عکس| چرا امباپه به آرسنال نمی‌رود؟

عکس| چرا امباپه به آرسنال نمی‌رود؟

پاسخ جالب کیلیان امباپه به درخواست هوادار آرسنال، سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیلیان امباپه چندی پیش اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، از این باشگاه جدا خواهد شد.

در تمرین امروز پاری سن ژرمن، کودکی که هوادار آرسنال بود خود را به کیلیان امباپه رساند و از او خواست با آرسنال قرارداد امضا کند، امباپه پس از شنیدن درخواست هوادار آرسنال شروع به خندیدن کرد و گفت:

نه، امکان نداره، امکان نداره.

وقتی هوادار آرسنال از ام باپه خواست دلیلش را توضیح دهد، ستاره فرانسوی به شوخی گفت:

اونجا خیلی سرده!

نکته جالب توجه اینجاست که چند روز قبل، لوئیز انریکه در کنفرانس خبری قبل از جدال با رنس گفته بود بازی کردن یا نکردن امباپه به شرایط آب و هوایی بستگی دارد!

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *