فتح‌الله‌زاده – مسی به کجا رسید؟ کینگ توپ طلا گرفت، شوالیه حتی در استقلال نیست!

انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان خاطره مدیرعامل اسبق استقلال را دوباره زنده کرد.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دوشنبه شب بار دیگر توپ طلا گرفت تا تعداد آن‌ها را در گنجینه خودش به عدد ۸ برساند. اتفاقی که با توجه به نقش ارزنده مسی در قهرمانی آرژانتین، بدیهی به نظر می‌رسید و باعث تعجب جامعه جهانی فوتبال نشد. این ماجرا به نوعی خاطره مدیرعامل اسبق استقلال را هم زنده کرد.

علی فتح‌الله‌زاده چند سال قبل مدعی شده بود وقتی مسی به سن ۳۶ سالگی رسید و دیگر تمایلی به حضور در فوتبال اروپا نداشت، او را به تهران آورده و پیراهن استقلال را بر تنش می‌کند! در واقع فتح‌الله‌زاده مدعی بود که وقتی بفهمد لیونل مسی دیگر نمی‌خواهد در اروپا بماند، از طرف استقلال به او پیشنهاد خواهد داد! ادعایی که البته همان‌زمان هم کاملا مشخص بود جنبه طنز و یک بازی رسانه‌ای دارد چون همه می‌دانستند مسی حتی اگر نخواهد در اروپا فوتبال بازی کند، به‌راحتی در امارات، قطر، عربستان یا چین دستمزدی به‌مراتب بیشتر دریافت می‌کرد.

حالا فاتح توپ طلا ۳۶ ساله شده ولی خبری از پیشنهاد فتح‌الله‌زاده و استقلال نیست و او در آمریکا به فوتبالش ادامه می‌دهد. البته حالا حتی خبری از خود فتح‌الله‌زاده در استقلال هم نیست!

توپ طلای مسی

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *