کدام ستاره‌های فوتبال، بازیگر شدند؟

فیلم جدید نتفلیکس با بازی ایان رایت اسطوره آرسنال به اکران درآمد.

فوتبال یک حرفه کوتاه مدت است و اکثر بازیکنان قبل از ۳۵ سالگی مجبور به بازنشستگی می‌شوند. پس تعجب‌آور نیست که برخی برای شغل دوم به سینما روی می‌آورند. بسیاری از اسطوره‌های لیگ برتر برای به دست آوردن شهرت و ثروت بیشتر به هالیوود می‌روند. اما دنیای سینما دنیای پیچیده‌ای است و فقط تعداد انگشت‌شماری از فوتبالیست‌ها در آن موفق شدند.

ایان رایت آخرین فوتبالیستی است که وارد دنیای فیلم شده و با بازی در فیلم «The Kitchen» نتفلیکس که آخر همین هفته اکران شد، تیتر اخبار را به خود اختصاص داد. او پا جای پای وینی جونز می‌گذارد که نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل «Lock, Stock and Two Smoking Barrels» از فوتبال او به یادماندنی‌تر هستند.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *