۲۵ اردیبهشت تاریخ دادگاه جنجالی عزیزی خادم و مهدی تاج!

۲۵ اردیبهشت تاریخ دادگاه جنجالی عزیزی خادم و مهدی تاج!

۲۵ اردیبهشت تاریخ دادگاه جنجالی عزیزی خادم و مهدی تاج!

یکی از جنجالی ترین دادگاه های تاریخ ورزش ایران روز ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه رسیدگی به شکایت شهاب الدین عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال روز ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رییس معزول فدراسیون یک سال قبل پس از صعود به جام جهانی از سوی هیات رییسه و به بهانه هایی چون کمک به پرسپولیس بدون مجوز یا مذاکره با شرکتی بلژیکی که احتمال ارتباط با صهیونیست ها را داشته و همچنین حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا عزل موقت شد که البته از تمام این اتهامات تبرئه شده است.

عزیزی خادم حالا به دلیل نقض اساسنامه رسمی و مصوب فوتبال که در دوره خودش به ثبت رسیده، مسئولان فدراسیون را به محکمه کشانده است. او می گوید اعضای هیات رییسه طبق مفاد صریح موجود در اساسنامه، با ممانعت از او برای استفاده از حق دفاع دچار نقض اساسنامه شدند. عزیزی خادم در این یک سال و نیم بارها از دخالت عواملی بیرون از فوتبال در رده کارشناسی سخن گفته است.
قوه قضاییه در اقدامی بی سابقه بعد از استماع شکایت عزیزی خادم به رغم تهدیدهای انجام گرفته از سوی مدیران فوتبال درباره احتمال دخالت فیفا، خود را صاحب حق قانونی لازم برای بررسی این شکایت تشخیص داده است.

258 258

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *