آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از حادثه تلخ برای وزیر ورزش

آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از حادثه تلخ برای وزیر ورزش

آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از حادثه تلخ برای وزیر ورزش

خبرورزشی نوشت: متاسفانه وزیر ورزش و جوانان کشور امروز در حادثه سقوط بالگرد در شهر بافت کرمان از ناحیه مغز آسیب دید.

بر اساس اعلام استاندار کرمان، وزیر ورزش و جوانان در معاینات اولیه مشخص شد که نیاز به جراحی ندارد و تنها به دلیل لخته خون در مغر می‌بایست چند روزی تحت نظر باشد. با وجود این حادثه برای وزیر انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال کشورمان توسط فدراسیون فوتبال به تاخیر نمی‌افتد. به این خاطر که پیش از این سفر مهدی تاج برای انتخاب سرمربی تیم ملی با وزیر مشورت کرده بود.

حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش نماینده دولت و رئیس جمهور در تیم ملی است. البته او همواره از انتخاب‌های فدراسیون فوتبال دفاع کرده و به آن احترام گذاشته است. پیش‌تر هم با وجود اینکه دوست داشت، قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود، فدراسیون فوتبال به همکاری خود با این مربی پایان داد.

متاسفانه در این حادثه تلخ یکی احمدی، مشاور وزیر ورزش جان باخت که به این خاطر به خانواده احمدب تسلیت می‌گوییم و امیدواریم وزیر ورزش و همه کسانی که در حادثه سقوط بالگرد در شهر بافت آسیب دیدند، هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند.

قرار است تیم ملی در روزهای آتی و در نشست هیئت رئیسه در خارک سرمربی تیم ملی را انتخاب شود تا تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه و عراق در فیفا دی فروردین مهیا شود.

بیشتر بخوانید:

  • رونمایی از ترکیب فولاد مقابل الهلال

  • انتقال وزیر ورزش به ICU بیمارستان شهید باهنر کرمان

  • سجادی وزیر ورزش به اتاق عمل رفت

  • اسامی مسافرین بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اعلام شد

  • محسن معتمدکیا: حالم خوب است،خبرهای خوب مخابره کنید

  • حال وزیر ورزش وخیم است/ احتمال جراحی سجادی در دست بررسی است

۲۵۱۲۵۴

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید

فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید وزیر ورزش و جوانان با پایان فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد. در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود. 257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *