اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد!

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات در تیم ملی فوتبال ایران ماندنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال در سمتش ابقا و ماندگار شد.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.

به گزارش فارس، ابقای اسکوچیچ در شرایطی رخ داد که پیش از این عملکرد سرمربی کروات توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال رد شده بود.

با این شرایط دراگان اسکوچیچ تا پایان جام جهانی فوتبال و پس از آن جام ملت های آسیا بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال حضور خواهد داشت.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی ماند
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی ماند-مجله بهیان

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی خبر از ابقای اسکوچیچ داد که علی دایی به عنوان جدی ترین گزینه، پیشنهاد فدراسیون را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران نپذیرفت.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در حالی تصمیم به ابقای اسکوچیچ گرفتند که خودشان از حدود سه هفته پیش بحث درباره انتخاب جانشین داخلی برای او را با چراغ خاموش وزارت ورزش آغاز کردند.

میرشاد ماجدی پس از اینکه اتمسفر هواداران فوتبال ایران به بازگشت کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ را دید به سمت مربی داخلی چرخید تا بتواند گزینه داخلی را برای او انتخاب کند اما پاسخ منفی علی دایی به درخواست فدراسیون فوتبال باعث شد تا آنها چاره ای جز ابقای اسکوچیچ نگیرند.

مرد کروات در حالی به فوتبال ملی ایران بازگشت که مخالفان سرسختی همچون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاریفرد و … در رختکن تیم ملی دارد. باید دید او واقعاً تا روز بازی نخستین ایران در جام جهانی مقابل انگلیس دوام خواهد آورد یا انتخابات هشتم شهریورماه فدراسیون بار دیگر او را در گرداب می اندازد.

برای دیدن باقی خبر های روز ایران و جهان اخبار روز مجله بهیان را دنبال کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

اولین واکنش ۲ نماینده آذربایجان شرقی به وقوع حادثه برای بالگرد ابراهیم رئیسی /علیرضابیگی: هلال احمر به دنبال هلی کوپتر زمین خورده است

۲ نماینده استان آذربایجان شرقی به خبر دچار حادثه شدن بالگرد رئیس دولت سیزدهم واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *