دکوراسیون مدرن، 8 اشتباهی که در دکوراسیون مدرن نباید انجام داد

اگر به سبک مدرن علاقه دارید، می توانید از کمی راهنمایی برای تزئین خانه خود استفاده کنید، خوش شانس هستید: ما از تعدادی از طراحان خواسته ایم تا در مورد قابل توجه ترین اشتباهاتی که مردم هنگام چیدمان خانه های خود با این زیبایی ظاهری مرتکب می شوند، نظر بدهند. باید از هشت دام رایجی که تقریبا همه به آن دچار میشوند دوری کنید ما آن ها را در زیر به شما گفته ایم.

دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
  1. عدم مخلوط کردن مواد

هر چیز مدرنی نیازی ندارد که فوق العاده براق و محکم باشد. طراح الکساندرا آکوادرو ترکیب الیاف طبیعی را با موهرهای دنج و ملحفه‌های درشت که با فلزات براق، چوب‌های سخت و شیشه کنار هم قرار گرفته‌اند، پیشنهاد می‌کند.

 

  1. آویزان نکردن پرده ها

بالاخره شما به حریم خصوصی نیاز دارید! بعلاوه، پرده ها حس راحتی را به شما می دهند. همانطور که ملانی میلنر می‌گوید، “حذف پارچه‌ها در فضای داخلی مدرن یک اشتباه است. آنها لایه‌ای از نرمی را اضافه می‌کنند و می‌توان آن را با پارچه ساده و شفاف طراحی کرد تا حداقل آن را حفظ کند.”

 

دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
  1. عدم ترکیب عناصر “گرم”.

به گفته بتسی ونتز از طراحی داخلی بتسی ونتز، چنین عناصر گرمی شامل فرش هایی با اندازه مناسب، مبلمان، پارچه فروشی و مقداری رنگ است. او می‌افزاید: «مدرن برای برخی به معنای سایه‌های مختلف خاکستری، سفید و سیاه است، اما افزودن رنگ به خانه‌های مدرن، زندگی را به محیطی تلخ القا می‌کند. «اشتباهی که مردم مرتکب می‌شوند این است که اتاق‌های مدرن را به حداکثر می‌رسانند و اتاق را با لبه‌های سخت شیک می‌کنند. من فکر می‌کنم حتی امروزی‌ترین اتاق‌ها هم باید پتینه‌ای داشته باشند تا به آن شخصیت ببخشند.»

 

  1. فراموش کردن اضافه کردن شخصیت

پس از همه، خانه شما باید منعکس کننده شما باشد! طراح هما پرساد، که یک شرکت همنام را اداره می‌کند، می‌گوید: «توجه می‌کنم که مردم فراموش می‌کنند تا چیزهایی را اضافه کنند که فضا را انسانی و فردی می‌کند. «آنچه در نهایت اتفاق می‌افتد این است که مردم با تمام تزئینات شیک زیاده‌روی می‌کنند و شما نمی‌توانید تشخیص دهید که این فضا متعلق به چه کسی است، بنابراین در نهایت تکراری به نظر می‌رسد و «قبل از آن انجام شده است». پرساد می افزاید: به یک فضا. او خاطرنشان می کند: “حتی در طراحی مدرن، فضایی برای بافت و شخصیت وجود دارد. به بالش ها و پتوهای تک رنگ در پارچه های نرم و حتی گیاهی برای رنگ سبز فکر کنید.” شما همچنین نمی توانید فرشی با بافت ابریشمی را کنار بگذارید.

دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
  1. عدم معرفی قطعاتی از دهه های گذشته

طراحی مدرن فقط مربوط به زمان حال نیست. مدتی است که وجود دارد طراح Becky Shea از BS/D خاطرنشان می کند: «یکی از بزرگترین اشتباهاتی که وقتی مردم به سبک مدرن یا معاصر متمایل می شوند، می بینم این است که فراموش می کنند که مدرنیسم یک ایدئولوژی طراحی برای چندین دهه بوده است. “من شخصاً دوست دارم قطعات عتیقه یا قدیمی را که توسط پیشگامان طراحی مدرن طراحی شده اند، لایه برداری کنم.” ویلی گول و پول هنینگسن نمونه‌هایی از پیشگامانی هستند که شیا توصیه می‌کند هنگام طراحی فضا به آنها روی آورید.

 

  1. استفاده از ست مبلمان همسان

«در حالی که افتضاح نیست، اما انتخاب ست‌های منطبق به جای تکه‌های مکمل به اتاق اجازه نمی‌دهد تا سبکی خاص و منفرد داشته باشد که طراحی مدرن می‌کوشد آن را برجسته کند».

دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
  1. نادیده گرفتن سایز فرش

طراح الکساندرا کاهلر می‌گوید: «دکوراسیون به سبک مدرن‌تر اغلب می‌تواند به رویکردی مینیمالیستی تبدیل شود». با این حال، در برخی موارد، افراد با کاهش سایز فرش خود این کار را بیش از حد انجام می دهند. کاهلر می‌گوید: «شما هنوز یک فرش زیبا و بزرگ می‌خواهید که اندازه آن متناسب با فضای شما باشد».

 

  1. ایجاد نکردن ارتفاع

طراح Megan Molten توضیح می دهد که این را می توان با قفسه ها و لوازم جانبی انجام داد. او چند نکته برای راه های ساده برای افزایش ارتفاع به هر فضایی ارائه می دهد. مولتن می‌گوید: «معاصر مدرن بسیار شیک است، اما من دوست دارم چیزهایی مانند چراغ‌های بلندتر، شمع‌هایی با اندازه‌های مختلف، و سینی‌ها را برای بالا بردن جعبه‌های کوچک بگنجانم.

دکوراسیون مدرن-مجله بهیان
دکوراسیون مدرن-مجله بهیان

منبع: https://www.thespruce.com

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *