21 ایده خاص برای دیوار پشت تلویزیون + عکس

فرقی نمی‌کند اعتراف کنید یا نه، تلویزیون شما تقریباً تمرکز اتاق نشیمن شما است. چرا فضایی را ایجاد نکنیم که واقعاً آن را برجسته کند و آن را به مرکز خلقت یک طراح تبدیل کند.به این پست گوش کن…

مرکز هر خانه ای اتاق نشیمن است و نقطه کانونی آن اتاق نشیمن تقریبا همیشه تلویزیون است. با این حال، این سوال که تلویزیون را روی کدام دیوار قرار دهیم، ممکن است مشکل باشد. برخی از ملاحظات: تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ آنقدر بزرگ شده‌اند که می‌توانند کاملاً بر یک اتاق تسلط داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که تلویزیون‌های خود را در جایی به دیوار آویزان کنید که زیاد احساس نمی‌شود.

13 ایده ای که دیوار منزل شما را متحول میکند

ایده های تصویری برای دیوار پشت تلویزیون
ایده های تصویری برای دیوار پشت تلویزیون

زمانی که زمان خرید یک تلویزیون جدید است، اما مطمئن نیستید آن را کجا قرار دهید. شما نمی خواهید نماهای خود را مسدود کنید، اما فضای دیوار برای نصب آن را ندارید. راه حل این است که آن را روی دیوار قرار دهید و این چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد. سه راه برای آویزان کردن تلویزیون به دیوار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند: عمدتاً پایه از کف تا سقف، نصب روی دیوار یا «داخل دیوار».

علاوه بر این، شما همچنین باید هر مبلمانی را برای دیوار خود در نظر بگیرید. یکی از رایج ترین آنها قفسه شناور یا واحد دیواری است. این باعث ایجاد حس فضا و طراحی می شود و می توان قفسه ها را برای افزودن حس طراحی تزئین کرد.

واقعاً چگونه تلویزیون خود را به دیوار نصب می کنید؟ شما چند گزینه دارید. می‌توانید با استفاده از براکت دیواری تلویزیون که معمولاً در دسترس است، آن را مستقیماً روی دیوار نصب کنید. شما همچنین می توانید آن را روی مواد دیگری که به دیوار متصل است، مانند تخته های چوبی قرار دهید، بنابراین به تلویزیون خود عمق بیشتری می دهید.

در این پست، ما به برخی از بهترین روندها نگاه می کنیم که موادی را که به خوبی کار می کنند و همچنین موقعیت روی دیوار را به نمایش می گذارند. تمام فرضیات شما در مورد جایی که تلویزیون شما باید برود باید برای چند دقیقه پارک شود. شما همچنین باید بودجه خود را در نظر بگیرید، در بیشتر نمونه ها، تلویزیون تقریباً در درجه دوم جنبه های طراحی قرار دارد که در اطراف تلویزیون قرار دارد … این راز واقعی اینجاست.

ایده جدید برای دکوراسیون دیوارهای منزلتان

برخی از این ایده‌های دیوار چوبی که تلویزیون را نیز در خود جای داده‌اند را بررسی کنید.

ایده های جذاب برای چیدمان میز ناهار خوری

ایده انتخاب بهترین رنگ برای اتاق کار در منزل

ایده دکوراسیون با رنگ زرد

7 ایده مدرن جذاب برای طراحی اتاق نشیمن

30 ایده خاص برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوان و جوان

10 ایده جذاب برای دکور شومینه

ایده هایی جدید برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن

18 ایده کابینت آشپزخانه که به قلب خانه شما انرژی می دهد

امیدوارم این پست روی ایده های دیوار تلویزیون روحیه خلاقانه شما را تقویت کرده باشد. این کاملاً طبیعی است که فقط تلویزیون خود را نصب کنید، اما با کمی خلاقیت، واقعاً می توانید یک فضای خیره کننده با یک عامل واقعی “wow” ایجاد کنید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *