راه کار هایی برای چیدمان اتاق نشیمن کوچک، 7 پیشنهاد بی نظیر

یافتن ایده های عالی برای تزئین اتاق نشیمن کوچک ساده تر از تصور مااست. برای بسیاری، اتاق نشیمن قلب خانه است. جایی است که دوستان و خانواده دور هم جمع می شوند تا بازی کنند، فیلم تماشا کنند یا به سادگی با هم صحبت کنند. چه در شب قرار ملاقات داشته باشید، چه یک مهمانی شام یا یک شب انفرادی، اتاق نشیمن یکی از پر رفت و آمدترین اتاق های هر خانه است، بنابراین باید به درست ترین حالت ممکن طراحی شود.

همانطور که گفته شد، تنها چیزی که بین شما و یک اتاق نشیمن خوب قرار دارد، احتمالاً فضای کوچک شماست.

خوشبختانه، هفت ایده تزئین اتاق نشیمن کوچک در اینجا ثابت می کند که بزرگترین طراحی ها اغلب می توانند در فضاهای کوچک باشد. هر یک از این ایده های طراحی اتاق نشیمن کوچک را می توان در هر فضای کوچکی گنجاند.

 

1شگفتی آینه

آینه. نه تنها گنجاندن آینه در یکی از ایده‌های طراحی اتاق نشیمن کوچک شما زیبا به نظر می‌رسد، بلکه می‌تواند نور را به درستی منعکس کند و اتاق شما را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد: اکنون این چیزی است که ما به آن جادوی دکوراسیون می‌گوییم.

استفاده از آینه معجزه فضاهای کوچک
استفاده از آینه معجزه فضاهای کوچک-مجله بهیان

 

2دکور دو کاره

وقتی نوبت به انتخاب مبلمان اتاق نشیمن کوچک می رسد، عملی بودن مهم است. به زبان ساده، فضای کافی برای یک میز قهوه‌خوری، میز کناری و سطل‌های ذخیره‌سازی زیادی ندارید. این دکور اتاق نشیمن با یک میز قهوه که دارای فضای ذخیره سازی داخلی است، کار مضاعف را انجام می دهد. به علاوه، وقتی این پایه سیمی پر از بالش و پتو است، چقدر جذاب به نظر می رسد؟

میز جلو مبلی دو کاره
میز جلو مبلی دو کاره-مجله بهیان

3لانه دور

اگر دکوراسیون دوگانه علاقه شما را برانگیخت، شاید مجموعه ای از میزهای تودرتو این کار را جلب کند. زمانی که این میزها در اطراف چیدمان اتاق نشیمن کوچک شما پراکنده می شوند، شاید برای یک مهمانی شام، این میزها مانند هر گروه دیگر از مبلمان به نظر می رسند. اما در واقعیت؟ آنها می توانند به راحتی زیر یکدیگر لیز بخورند تا بتوانید از حداکثر مبلمانی که دارید لذت ببرید که در صورت عدم استفاده، فضای گرانبها را اشغال نمی کند. همانطور که این دکوراسیون اتاق نشیمن ثابت می کند، این ترفند طراحی به همان اندازه شیک و معقول است.

نکات دکوراسیون اتاق های نشیمن کوچک
نکات دکوراسیون اتاق های نشیمن کوچک-مجله بهان

 

4شناور بودن روی

در حالی که ما یک قفسه کتاب خوب را به اندازه نفر بعدی دوست داریم، باید اعتراف کنیم که آنها فضای زیادی را اشغال می کنند. هنگامی که در حال حاضر با اتاق‌های کوچک کار می‌کنید، یک قفسه کتاب می‌تواند باعث شود که کل فضا احساس کلاستروفوبیک کند. در عوضاز این عکس سرنخ بگیرید و چند قفسه شناور نصب کنید. این نه تنها راهی عالی برای به نمایش گذاشتن لباس های مورد علاقه شماست، بلکه کمک می کند فضای شما سبک و مطبوع شود.

استفاده از شلف های دیواری برای دکور و کتاب
استفاده از شلف های دیواری برای دکور و کتاب-مجله بهیان

 

5صندلی های یدکی

مطمئناً، مبلمان کوچک اتاق نشیمن مانند صندلی عاشقانه، میز صندلی یا سکشنال کوچک وقتی که فقط شما و هم اتاقی‌هایتان هستید عالی هستند، اما وقتی مهمان‌های اضافی دارید چه کاری باید انجام دهید؟ پاف های مخملی – مانند آنچه در زیر مشاهده می شود – راه حلی آسان و کم مصرف است. آنها را قبل از مهمانی روی زمین پخش کنید تا مهمانان شما احساس خوشامدگویی (و استراحت) کنند. پس از پایان جشن، آنها را در یک کیسه دربسته قرار دهید یا در انبار قرار دهید.

مبلمان سکشنال بهترین گزینه خانه های کوچک
مبلمان سکشنال بهترین گزینه خانه های کوچک-مجله بهیان

 

6آن را با مبلمان تقلبی کنید

اگر می خواهید یک گوشه دنج در یک آپارتمان استودیویی ایجاد کنید، روی مبلمان اتاق نشیمن کوچک مانند یک صندلی عشق و فرش منطقه سرمایه گذاری کنید. سپس آنها را در یکی از گوشه های فضای خود قرار دهید تا توهم یک اتاق نشیمن مجزا را ایجاد کنید.

استفاده از پاف های فانتزی برای مهمان
استفاده از پاف های فانتزی برای مهمان-مجله بهیان

 

7پاتوق کن

جرات رد کردن جاذبه را دارید؟  چند گیاه را از سقف آویزان کنید. این تکنیک علاوه بر تنفس بخشی از حیات مورد نیاز در اتاق نشیمن کوچک شما، چشمان شما را به سمت بالا می کشد و اتاق را بلندتر نشان می دهد.

گیاهان روح دهنده به محیط
گیاهان روح دهنده به محیط-مجله بهیان

اگر به اصول دکوراسیون و چیدمان علاقه مند هستید میتوانید به بخش دکوراسیون مجله بهیان سر بزنید و از مطالب مفید این بخش بهره مند شوید.

درباره‌ی بهیان

همچنین ببینید

دکوراسیون سرویس بهداشتی چگونه است؟

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *